Paaiškėjus, kad Niujorko „Knicks“ atsisakė lietuvio paslaugų, M. Kuzminsko personažas „NBA 2K18” žaidime jau kurį laiką yra „perkeltas“ į laisvųjų agentų kategoriją.

Tačiau žaidime „My NBA 2K18“ situacija yra kitokia. Mobilioji aplikacija yra lyg NBA žaidimo „priedas“, skirtas pagrindinėms konsolėms.

„My „NBA 2K18” žaidėjo tikslas – kolekcionuoti virtualias korteles, o vėliau jas panaudoti rungtyniaujant prieš kitus vartotojus.

Taip pat svarbu pažymėti, kad žaidime yra uždirbama virtuali valiuta, kurią galima išleisti žaidžiant „NBA 2K18”. Tokiu būdu yra skatinamas žaidėjų įsitraukimas ir „prisirišimas“ prie virtualaus krepšinio ekosistemos, net nebūnant prie televizoriaus ekrano.

Kūrėjų teigimu, sezono metu bus galima atrasti daugumą buvusių ir esamų NBA krepšininkų. Tai reiškia, kad artimiausiu metu galėsime žaisti ne vien su Jonu Valančiūnu, Domantu Saboniu ar Mindaugu Kuzminsku, bet ir su Šarūnu Marčiulioniu ar Arvydu Saboniu.

Domantas Sabonis NBA žaidime

Įdomu tai, kad Toronto „Raptors“ vidurio puolėjas ir Indianos „Pacers“ naujokas yra priskiriami prie trečiojo laipsnio kortelių retumo lygio. Kitaip yra su M. Kuzminsku, kurį galima dažnai „ištraukti“ po laimėtų rungtynių ir turėti jo atvaizdo kortelių daugiau nei po vieną ar dvi kopijas.

Vis dėlto mobiliojo NBA žaidimo ašiai galima priskirti Niujorko „Knicks“ žvaigždę – Kristapą Porzingį. Latvis tapo „My NBA 2K18” reklaminiu viršelio veidu.

Ne paslaptis, kad daugelio profesionalių sportininkų svajonė ne tik papulti į žaidimo turinį, bet ir tapti šių produktų ambasadoriais. Latviui tai pavyko padaryti jau savo karjeros pradžioje.

Jis prisijungė prie tokių NBA žaidėjų būrio kaip Paulas George`as, Karlas-Anthony Townsas ar Jamesas Hardenas.

Žaidimas buvo parsisiųstas daugiau nei vieną milijoną kartų. Aplikacija taip pat reklamuota pagrindiniame Apple „App store“ parduotuvės lange. Tai reiškia, kad latvio atvaizdas ir jo tėvynės žinomumas augo labai sparčiai.

Tai – vienas iš „Knicks“ ir „2K Sports” bendradarbiavimo pavyzdžių. Kitas atvejis buvo pastebėtas „NBA 2K18” žaidimo metu. Visiems žaidimo mėgėjams, kurie kūrė savo virtualų personažą, buvo išdalinti Porzingio marškinėliai. Tai reiškia, kad daugiau nei šeši milijonai žmonių susipažino su Latvijos krepšinio žvaigžde ir įsiminė jo gimtinės vardą.

Vaizdo žaidimai vis dažniau tampa populiaresne terpe reprezentuojant ne vien individualius žaidėjus ar lygą, bet ir jų gimtąsias šalis. Galbūt vieną dieną Lietuvos žaidimų mėgėjai galės žaisti tik jų šaliai skirtoje virtualioje pramogoje ir varžytis su daugeliu buvusių ir esamų Lietuvos sporto herojų.