Prie to prisideda ir oficialūs krepšinio vadovai, kurie dar kartą patvirtino apie galimai būsimą eSportui skirtą vietą Kaune, „Krepšinio namuose“. Norime iš arčiau pažvelgti į galimą krepšinio vaizdo žaidimų mėgėjo kelią, kuris gali „nuvesti“ iki kontrakto su NBA klubu.
Ne paslaptis, kad naujoji NBA e-lyga bus organizuojama kartu su „2K Sports” kompanija, kuri kuria „NBA 2K” krepšinio simuliatorių. Kol kas nėra atskleidžiama kuri konsolė („Plyastation“ ar „Xbox“) bus pagrindinis „instrumentas“, leidžiantis įsijungti į esporto kovas.
Visgi kiekvienas būsimas lygos žaidėjas privalės turėti įsigijęs legalią žaidimo kopiją ir būti susikūręs savo virtualią kopiją – avatarą. Tam prireiks specialios mobiliosios aplikacijos, leidžiančios nuskenuoti savo veidą ir ateityje uždirbti papildomus virtualius pinigus.
„NBA 2K” vaizdo žaidime kiekvienas vartotojas kovą pradeda nuo patekimo į virtualios NBA komandos sudėtį. Po šio įvykio seka derybos su būsimu agentu ir kovos gatvės krepšinyje.
Kitaip nei praėjusiuose žaidimuose, šiame visi krepšinio mėgėjai jau gali susitikti specialiame rajone ir kartu arba vieni prieš kitus kovoti dėl pergalių arba pramogauti. Svarbu pažymėti, kad visas skaitmeninis turinys žaidime yra paremtas internetine platforma.
Kiekvienas žaidėjas už uždirbtus virtualius pinigus stengiasi patobulinti savo sukurtą avatarą. Visgi NBA eSporto vadovai yra pabrėžę, kad per būsimas atrankas bus panaikinami visi uždirbti arba nupirkti reitingai ir bus vertinami tik avataro sugebėjimai.
Įdomu tai, kad į virtualų pasaulį gali ateiti ir tikri NBA krepšininkai. Jiems nereikia kurti savo kopijų, jie tiesiog prisijungia prie savo avataro, kuris yra žaidime. Prieš keletą metų Kevinas Durantas ir Kyrie Irvingas buvo pastebėti žaidžiantys skaitmeninį gatvės krepšinį su savo fanais. Gal vieną dieną Domantas Sabonis prisijungęs su savo virtualia kopija išbandys jėgas ir su Lietuvos žaidėjais.