Tyrimas katastrofos priežastims nustatyti tęsiamas toliau. Nors išvada, kad sraigtasparnio varikliai veikė, ir yra svarbi, tačiau vis tiek lieka daug neatsakytų klausimų.

„Mūsų tyrėjai jau surinko nemažai duomenų apie šios tragiškos katastrofos aplinkybes, – sakė NTSB pirmininkas Robertas Sumwaltas. – Esame įsitikinę, kad nustatysime jos priežastis ir visus ją lėmusius faktorius, kad galėtume pateikti rekomendacijas, kaip išvengti panašių nelaimių.“

Nors naujausia ataskaita pateikia išsamesnę informaciją apie sraigtasparnio sudužimą, tačiau gali prireikti kelių mėnesių tikslioms nelaimės priežastims nustatyti.

Ataskaitoje teigiama, kad pagrindinis smūgio krateris buvo 34 laipsnių statumo kalvos šlaite. Jis buvo 7,5 m ilgio ir 3 m pločio bei 60 cm gylio.

Atlikus pagrindinio ir uodegos sraigtų patirtos žalos ekspertizę nustatyta, kad smūgio metu juos suko variklis.

Pirminėje smūgio vietoje rasta daug smulkių lakūno kabinos ir keleivių kabinos nuolaužų, o pagrindinė nuolaužų dalis buvo už 39 metrų nuo smūgio kraterio.

Varikliai rasti apvirtę išdegusioje vietovėje. Matomose variklių dalyse nebuvo nustatyta išorinių ar vidinių katastrofiško gedimo požymių.

Pareigūnų teigimu, pagal regimųjų skrydžių taisykles tirštame rūke skridęs sraigtasparnis rėžėsi į kalvos šlaitą 330 m aukštyje. Anksčiau skelbta, kad prieš atsitrenkdamas į žemę orlaivis skrido 600 m per minutę žemėjančia trajektorija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)