Siekiant tobulinti savo teikiamas paslaugas, atsižvelgus į klientų poreikius ir rinkos tendencijas, prasidėjusi 2017-2018 metų sezono abonementų prekyba pažėrė ir keletą naujovių.

Išaugo paklausa brangesnėms vietoms

„Žalgirio“ atliktas tyrimas atskleidė, kad žiūrovų, už Eurolygos rungtynių bilietą galinčių mokėti ne daugiau nei 10 eurų, tėra tik 16 proc.

Net 39 proc. apklaustųjų už Eurolygos bilietą yra pasiryžę mokėti nuo 11 iki 17 eurų. Čia pasiūla sutampa beveik idealiai – į šią kategoriją arenoje patenka 38 proc. vietų.

Ketvirtadalis (25 proc.) net 19 kartų LKL čempionų komandos gerbėjų už rungtynių bilietą yra pasirengę mokėti 18-29 eurus. Tačiau „Žalgirio“ arenoje, kuri praėjusį sezoną jau trečią kartą buvo išrinkta geriausia Europos krepšinyje, šios kategorijos vietų yra vos 11 proc.

Taip pat pastebima, jog kiekvienais metais atsiranda vis daugiau išskirtinių paslaugų pageidaujančių klientų. Kauno „Žalgirio“ tyrimo duomenimis 1,3 proc. pirkėjų negailėtų ir 200 eurų už vieną rungtynių bilietą.

Panašios tendencijos vyrauja ir kitose didžiosiose pasaulio arenose, todėl jose kuriami įvairūs aukštesnės klasės uždari klubai, galintys pasiūlyti išskirtines paslaugas klientams. Tokios skaičiais patvirtintos tendencijos ir rinkos potencialas nuolat naujoves siūlantį „Žalgirį“ paskatino įrengti naują „Premium“ klubą.

Pasirinkimą pagrindžia ir tai, kad „Audi“ klube vietų jau dabar nebėra, o suformuota laukiančiųjų eilė nusitaikiusi į atsilaisvinsiančias vietas, jei taip nutiktų, kad ne visi „Audi“ klubo abonementai būtų pratęsti.

„Žalgirio“ gerbėjus kviečiame mėgautis rungtynių atmosfera ir patogiai stebėti krepšinio kovas prie staliuko išskirtinio dizaino „lounge“ zonoje arba patogioje asmeninėje vietoje, – apie naujovę kalbėjo P. Motiejūnas. – Su „Premium“ klubo abonementu bus galima naudotis atskiru įėjimu, rūbine ir tik klubo nariams skirto baro paslaugomis.“

Eurolygos klubų vadovų apklausos rezultatai parodė, kad net 56,25 proc. jų geriausiai vertina „Žalgirio“ areną.

Antroje vietoje likusią „Ulker Sports Arena“, kur žaidžia praėjusio sezono Eurolygos laimėtoja Stambulo „Fenerbahce“ (18,75 proc.), Kauno „Žalgirio“ arena aplenkė net trigubai!

Klientų poreikių išpildymas

Kaip pabrėžė „Žalgirio“ direktorius P. Motiejūnas, platesnė paslaugų įvairovė – tai klientų poreikių išpildymas.

Milošo Teodosičiaus prakaito lašelius, Nando de Colo akis, po sėkmingo tritaškio aukštyn pakeltas Pauliaus Jankūno rankas geriausiai pamatysi ir aikštelėje tvyrančią įtampą pajusi sėdėdamas VIP kėdėse.

Išskirtinio patogumo vietos prie pat aikštelės pritaikytos aukščiausią kokybę vertinantiems krepšinio gerbėjams. Čia taip pat „Žalgiris“ pateikė naujienų artėjančiame sezone – privilegijuotaisiais galės tapti dar daugiau sirgalių.

Jau prekiaujama abonementais į naujai atsirasiančią antrąją VIP kėdžių eilę. Taip pat bus įrengtos ir papildomos VIP kėdės, leisiančios sėdėti visai greta krepšininkų suolelių.

VIP bilieto arba abonemento savininkai gali automobilį statyti atskiroje automobilių stovėjimo aikštelėje, į areną patekti be eilių, o arenos restorano VIP zonoje gali vaišintis gėrimais, virtuvės meistrų sukurtais užkandžiais ir karštais patiekalais.

Svarbiausia – krepšinio spektaklis

Oda aptrauktos itin patogios, pagal specialų užsakymą gamintos kėdės. Tereikia tik patogiai įsitaisyti. Vos pusantro metro nuo šoninės krepšinio linijos ir keli centimetrai nuo parketo.

Ir mėgaukis ypatinga atmosfera! Tapk beveik šeštu žaidžiančiu komandos krepšininku, per ištiestos rankos atstumą matyk Europos krepšinio žvaigždes ir audringai į aikštės įvykius reaguojantį niekada nepasiduodantį Šarūną Jasikevičių.

Viršutiniuose sektoriuose saunos

Ne tik „Žalgirio“, bet ir daugelyje kitų arenų dėl anksčiau buvusios mažesnės perkamosios galios ar arenų architektūrinių struktūrų viršutiniuose ir labiau nuo aikštės atitolusiuose sektoriuose vietų yra gerokai daugiau nei greta aikštės.

Kaip šios vietos gali tapti patrauklesnės aukštus poreikius turinčiam klientui?

Helsinkio „The Hartwall Arena“ viršutiniuose sektoriuose įrengė saunas, tad čia galima stebėti ledo ritulio rungtynes sėdint su rankšluosčiu.

Garsioji Niujorko „Madison Square Garden“ arena, iš pirmo žvilgsnio, prasto matomumo zoną pavertė itin paklausia „Must be“ vieta. Pačiame arenos viršuje nusidriekęs tiltas sutraukia norinčius mėgautis gera kompanija ir bendravimu su klientais, partneriais ar draugais rungtynių atmosferos apsuptyje.

„Šį sezoną su „Žalgirio“ arenos trečio aukšto vietomis daug dirbome ir mes. Šio aukšto koridoriuose atsirado daugiau pramogų, taurių ekspozicijų, foto sienelė. Puikiai vertiname kartu su klubo partnere „Kautra“ vykdytą „Žalgirio ekspreso“ akciją, kuomet už rungtynių bilieto kainą (7 eurus) dar buvo galima įsigyti ir autobuso bilietą vykstant iš įvairių miestų į „Žalgirio“ areną, – naujovėmis džiugino „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas. – Šios vietos puikiai tinka ir įmonėms, norinčioms pradžiuginti savo klientus ar darbuotojus. Itin palankią kainą taikome grupiniams pirkimams. Ši investicija jūsų klientui ar darbuotojui atneš neišdildomus įspūdžius tūkstantinėje „Žalgirio“ arenoje.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)