Tarp geriausiųjų pateko ir „Žalgiris“, kuris užėmė antrą vietą ir gavo sidabrinį apdovanojimą.

Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už pasaulinę fanų surašymo kampaniją, prie kurios prisidėjo komandos rėmėjas „Utenos alus“ ir komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Kampanijos eigoje visuomenei buvo pristatytas aistruoliams skirtas specialaus leidimo alus „Žalia Balta“, o tai, pasak Eurolygos, pademonstravo puikų klubo ir komandos rėmėjo bendradarbiavimo pavyzdį.

Auksinis apdovanojimas atiteko Stambulo „Anadolu Efes“ ekipai, o trečioje vietoje liko Belgrado „Crvena Zvezda“ klubas.

Trys laureatai sulaukė daugiausiai kolegų balsų tarp šešių finalininkų, kuriuos atrinko Eurolygos vadovai. Visi Eurolygos ir Europos taurės klubai galėjo pateikti savo paraiškas, kuriose turėjo pristatyti geriausią sezono marketingo idėją.

Praėjusį sezoną „Žalgiris“ sidabrinio apdovanojimo buvo sulaukęs už atnaujintą interneto televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)