Suvienijus jėgas su „Žalgirio“ arenoje įsikūrusio „Callcredit“ biuro, arenos maitinimo operatoriaus „Amber Food“ ir viešbučio „Park Inn Kaunas“ darbuotojais, trečiadienio popietę buvo tvarkomos „Žalgirio“ arenos prieigos.

Didžiausias dėmesys buvo skirtas ne tik šiukšlių surinkimui, bet ir ištryptos žolės atsodinimui. Ištryptose vietose buvo purenama ką tik įšalo atsikračiusi žemė ir iš naujo sėjama netrukus turėsianti sužaliuoti žolė.

„Vienas pagrindinių mūsų įgyvendinamos žaliosios strategijos tikslų – švari ir tvarkinga aplinka. Prie to gali prisidėti kiekvienas: tiek dalyvaudamas švarinimosi akcijose ar rūšiuodamas atliekas, tiek būdamas tiesiog sąmoningas. Šį kartą nusprendėme atsodinti ištryptą žolę, tačiau tikimės, kad ateityje to daryti daugiau nebeprireiks ir visi iki vieno arenos lankytojai naudosis takeliais. Neabejojame, kad mūsų vykdoma žalioji misija prisidės prie dar tvaresnės aplinkos sukūrimo“, - teigė „Žalgirio“ arenos vykdomoji direktorė Asta Ivanauskienė.

Kad balandis yra švaros mėnuo patvirtina ir Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo organizuojamos akcijos. Jau antrą kartą per kelias pastarąsias savaites „Žalgirio“ arenos kasoje du nenaudojamus mobiliuosius telefonus galima iškeisti į „Žalgirio“ rungtynių bilietą. Toks sumanymas pasiteisino ir per paskutiniąsias Eurolygos rungtynes, ir prieš artėjančią šio šeštadienio Lietuvos krepšinio lygos (LKL) lyderių dvikovą.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!