Kol kas už mūsų moterų rinktinę Lietuvoje buvo pastatyta vos viena kita tūkstantį litų perkopusi suma.

"Sunku net palyginti susidomėjimą moterų ir vyrų krepšinio čempionatais - jie skiriasi daugybę kartų. Pavyzdžiui, dabar besilankančius lažybų punktuose labiau nei moterų krepšinis domina JAV ledo ritulio lygos NHL varžybos", - pasakojo lažybų organizavimo bendrovės "Top Sport" direktorius Gintaras Staniulis.

Krepšininkių moterų kovos populiarumu galėtų lygiuotis nebent su vyrų rankinio ir vandensvydžio varžybomis.

Galima tik pasidžiaugti, kad lošimo bendrovės iš viso į statymus įtraukė moterų krepšinio čempionatą.

"Už Lietuvos moterų krepšinio lygos varžybas apskritai nebuvo įmanoma statyti. Kai čempionate žaidė tik keturios komandos, mums neapsimoka samdyti žmogaus, kuris stebėtų situaciją ir išvestų koeficientus", - teigė G.Staniulis.

Tačiau jis prognozuoja didesnį susidomėjimą moterų krepšiniu, jei mūsų komanda peržengs grupės barjerą ar pateks į ketvirtfinalį. Esą kol kas žaidėjai tyrinėja situaciją. "Gerai, kad moterų krepšinio čempionato rungtynės rodomos tiesiogiai per televiziją. Tai padidina susidomėjimą", - sakė G.Staniulis.

Pralaimėjimu pradėjusios grupės varžybas su belgėmis ir įveikusios rumunes mūsų krepšininkės nepaskatino išsitraukti prie automobilių tvirtinamų trispalvių. Vargu ar pavyks užsidirbti ir barams. Tuo tarpu per vyrų krepšinio čempionatą vietas baruose reikėjo rezervuoti iš anksto.

"Per moterų krepšinio čempionatą tikrai nėra išankstinės rezervacijos, nėra anšlago", - patvirtino barą "Grand pub" valdančios bendrovės "GCW" marketingo produktų vadovė Vaiva Pociūtė.

Ji taip pat nesitiki, kad bare vienu metu visi 43 televizoriai rodys vien tik moterų krepšinio čempionato varžybas. Transliacijos bus įjungiamos tik klientams paprašius.