Kodėl buvo pasirinktas namas?

Centrinėje Kinijos dalyje įsikūręs Čongčingas išsiskiria ypač tankiu apstatymu, todėl nenuostabu, kad tiesiamų bėgių kelyje atsidūrė tuo matu dar statomas 19-os aukštų daugiabutis, kurio apeiti – jokių galimybių, mat vienoje pusėje stūkso uolos, o kitoje – teka upė. Nutiesti geležinkelio atkarpos po žeme taip pat pasirodė neįmanoma dėl tam visai netinkamo grunto.

Atsižvelgiant į šias aplinkybes ir buvo priimtas „genialus“ sprendimas – nutiesti geležinkelį per gyvenamąjį namą, įtraukiant šią „korekciją“ į pastato projektą. Realizuojant neeilinį sumanymą kinams padėjo inžinieriai iš Japonijos.

150 metrų ilgio geležinkelio platforma, taip pat metro stotis dabar yra tiesiog name – 7-ame ir 8-ame jo aukštuose.

Kaip buvo išspręsta keliamo triukšmo problema?

Kadangi metro tiesimas buvo įtrauktas į projektą tik prasidėjus pastato statybai, inžinieriai sugebėjo sumąstyti tokią konstrukciją, kuri garantuotų, kad pralekiančio traukinio keliamas triukšmas beveik nesiskirtų nuo veikiant skalbimo mašinai girdimo garso.

Pirmiausia, Čongčingu riedančio traukinio ratai buvo padengti guma, todėl jų sąlytis su bėgiais beveik negirdimas. Antra, viršutiniai namo aukštai konstrukcijos požiūriu yra atskirti nuo metro sistemos, nors ir atrodo, kad pastatas vientisas.

Namo gyventojai tvirtina, kad tarp 7-o ir 8-o aukštų einantis metro kelia kur kas mažiau nepatogumų nei šalimais nutiestas greitkelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją