Kelionių neplanuoja

Pora pranešime spaudai pasakojo, kad keliones pamėgo dar vaikystėje, o susipažino ir vienas kitą atrado taip pat keliaudami.

„Bendras draugų ratas, keli spontaniški sprendimai mus su Greta nubloškė į Tailandą. Ten supratau, kad sutikau savo būsimą gyvenimo draugę. Šiais metais ten grįžome, basomis lakstėme po mums jau pažįstamas vietas ir leidomės į dar nepatirtus nuotykius. Kelionėse viskas vyksta kitaip, turi pasiduoti įvykių tėkmei. Jau seniai supratome, kad planuoti kelionių neverta. Svarbiausia turėti lėktuvo bilietą, o visa kitą palikti netikėtumo džiaugsmui. Kelionėse svarbiausia ne tik kuo daugiau pamatyti, bet ir pažinti vietinius žmones, priimti jų papročius, kultūrą ir skirtumus. Nuotykių mūsų kelionėse netrūksta, bet dėka požiūrio – daryk dalykus atvira širdimi, visad viskas baigiasi gerai“, - poros gyvenimo filosofiją dėstė Ainis.

Sutuoktiniai keliauja nuolat – bent 4 kartus per metus stengiasi nors trumpam pabėgti nuo kasdienybės į kurią nors lengviau pasiekiamą šalį, o kartais ir į kitą žemyną. Pasak jų, sunku būtų išvardinti visas aplankytas šalis, tačiau noras kolekcionuoti kelionių istorijas neblėsta.

Sužavėjo Mianmaras

„Viena iš įdomesnių kelionių buvo į Šri Lanką. Nors į šią šalį turėjome bilietus tik dviem savaitėms, kelionė mus taip įsuko, kad nusprendėme prarasti bilietus į atgal į Lietuvą ir pratęsti klajones Malaizijoje, Singapūre, Balyje. Kai turėjau grįžti į Lietuvą, nes ten laukė darbai, Greta savo kelionę pratęsė Mianmare, Tailande, Kambodžoje“, - pasakojo Ainis.

Pati Greta sako, kad visos kelionės turi savo vietą jos širdyje, bet labiausiai jai įsiminė viešnagė Mianmare.

„Tai toks netikėtas ir į nieką nepanašus kraštas. Mianmaras – šventyklų, budistų, neregėtos gamtos kraštas, dar visai neseniai atvertas turistams, kur vis dar yra pakankamai sudėtinga keliauti. Netikėtas dar ir tuo, kad buvo visai neplanuotas. Kai su vyru nusprendėme, kad aš dar pratęsiu kelionę, tiesiog dūriau pirštu į žemėlapį ir pataikiau į Mianmarą. Kartu tai buvo kelionė į save, po save ir su savimi. Ši kelionė paliko tokį įspūdį, kad galėčiau apie tai kalbėti ir pasakoti labai ilgai“, - įsimintinais potyriais dalijosi pašnekovė.

Keliauja ir Lietuvoje

Kai būna Lietuvoje, sutuoktiniai stengiasi kuo daugiau pakeliauti, pamatyti ir čia. Juolab, kad, pasak jų, Lietuvoje labai daug įvairovės ir dar neatrastų vietų.

„Visus savo savaitgalius stengiamės pabėgti iš namų ir atrasti kažką naujo. O kartais taip gera sugrįžti ten, kur širdžiai taip miela. Kaip ir daugelis lietuvių, be galo mylime Kuršių Neriją, todėl Nidoje esame dažni svečiai. Taip pat turime kelis itin pamėgtus ežerus, tad leidžiame savaitgalius gamtoje. Kartais palapinė yra pats geriausias viešbutis. Žiemą stengiamės aplankyti jaukius viešbutukus, pasilepinti SPA malonumais ir, žinoma, paragauti gardžių patiekalų“, - pasakojo keliautojai.

Tad nenuostabu, kad gyvendami tokį aktyvų gyvenimą jie nusprendė leistis ir į dar vieną nuotykį, šį kartą Lietuvoje. Pamatę skelbimą, kad ieškomi profesionalūs atostogautojai, sutuoktiniai nusprendė išbandyti jėgas ir čia. Jų patirtis padarė įspūdį konkurso organizatoriams ir vilniečiai nugalėjo, įveikę beveik 300 konkurentų.

Viešbučių ir poilsio paslaugų e. parduotuvės Noriunoriunoriu.lt bei internetinės personalo atrankos kompanijos „CV-Online“ rengiamo konkurso nugalėtojai nemokamai poilsiauja Lietuvos arba Latvijos viešbučiuose bei sanatorijose ir dar už tai gauna atlyginimą. Jie dar turi sudalyvauti profesionalioje fotosesijoje ir viešai pasidalinti savo įspūdžiais apie poilsį. Pavasarį prasidėjęs projektas tęsis visus metus.

Pasaka Prienų rajone

Stankaičiams teko užduotis išbandyti poilsį Prienų rajone įsikūrusiame „Harmony Park“, kuris nustebino net ir daug ko mačiusius keliautojus. Didžiausią įspūdį paliko stebinantis personalo rūpestingumas, išskirtiniais skoniais lepinęs restoranas ir daugybė veiklų bei pramogų.

„Restorano meniu mums yra vienas svarbesnių dalykų renkantis poilsį viešbutyje. O čia, vos atvykę buvome nustebinti trijų patiekalų degustacine vakariene. Šviežias, išskirtinis maistas, patiekalai gaminti ant lavos akmenų, o desertai vienas už kitą skanesni. Iš karto supratome, kad esame gero skonio vietoje“, - pasakojo poilsiautojai.

Stiprų įspūdį paliko ir erdvus kambarys, kurio dideli, iki žemės, langai leido mėgautis gamtos paveikslu.
„Čia tikrai visur vyrauja harmonija tarp žmogaus ir gamtos. Susipažinome su nepaprasto grožio žirgu Bijūnu, kaip iš pasakos. Sužavėjo tai, kad čia dirba tikri žirgų mylėtojai. Be to, kas vakarą ėjome stebėti tik ką gimusių juodų ėriukų“, - prisiminimais dalijosi Greta.

Nustebino plunksnų masažas

Beje, keliautojai ir čia atrado savo mylimą Aziją – hamamo zona panardino į nesibaigiančia kelionę po Rytus, Greta mėgavosi Azijos kvapais pripildytu aromaterapiniu masažu. Šalia kitų procedūrų nustebino plunksnų masažas, šokolado procedūros, putų ritualas.

„Kol vyras plaukiodavo didžiajame baseine, aš laiką leisdavau sūkurinėje vonioje ar masažiniame vandens gulte. Rami muzika, žalieji kokteiliai ir visiška ramybė. Teritorija didžiulė, galima pajodinėti pasivažinėti elektriniais paspirtukais, paplaukioti valtele. Ir čia tik nedidelė dalis galimų užsiėmimų.

Žodžiu, pailsėjom fantastiškai ir dar kartą įsitikinom, kaip gera yra Lietuvoje. Apskritai čia daug puikaus maisto, gero aptarnavimo ir nepriekaištingai sutvarkytos aplinkos, švaros. Nors teko nemažai paklaidžioti, gyventi Lietuvoje išties gera. Nes čia namai. Nes Lietuva tokia graži“, - nepamirštamais patyrimais dalijosi pora.