Kampanija „Raskite savo Japoniją“ siekiama pritraukti į šalį žmonių, pasiruošusių nukeliauti didelius atstumus. Taip pat siūloma neapsiriboti vien populiariausiomis vietomis ir pasinerti į Japonijos kultūrą, klestinčią toliau nuo įprastų turistinių maršrutų.

Specialiai šiai programai buvo sukurtas tinklalapis, kuriame patalpinta vaizdo įrašų apie Japonijos lankytinas vietas, ir televizijos reklama, skirta užsienio rinkoms.

Japonų ekspertams atlikus keliautojų apklausą buvo sudarytas sąrašas lankytinų vietų ir veiklų „idealiai kelionei“. Jis paremtas pagrindiniais turistų interesais: gastronomija, tradicijos, gamta, miestas, poilsis, menas, aktyvus poilsis.

Vartotojai, atsakę į virtinę klausimų minėtame tinklalapyje, gali sukurti savo virtualų turą po Japoniją. Atsirinkus įdomiausias vietas galima susikurti individualų filmą.

JNTO skelbia, kad ši kampanija yra svarbi pastaraisiais metais dedamų pastangų pritraukti daugiau užsienio turistų dalis. Nuo 2000-ųjų iki 2017-ųjų Japonijoje apsilankiusių užsienio turistų skaičius išaugo penkiskart: nuo 4,76 mln. iki 28,7 milijono.

Naujoji kampanija orientuota į keliautojus iš Europos, Šiaurės Amerikos ir Australijos. Iš šių žemynų atvykstantys keliautojai sudaro 11 proc. bendro turistų srauto. Šiuo metu daugiausia turistų į Japoniją atvyksta iš Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)