Kodėl nevažiavau? Nes kaip ir buvo galima tikėtis, dėl gausios reklamos traukinys buvo pilnas keleivių. Kadangi nemėgstu lėkti su minia ir kažkokių pirmumo rekordų nesiekiu, tai, pamanau, verčiau palauksiu kol ažiotažas atslūgs ir tuo pačiu traukiniu vėliau pavažiuosiu patogiau. Patogumas yra svarbu, nes tas lietuviškas traukinys važiuojantis iki Mockavos (kaip žinote, paskutinėje Lietuvos pusėje esančioje Mockavos stotelėje, keleiviai turi perlipti į lenkišką traukinį ir toliau tęsti kelionę juo) nėra toks jau patogus, kaip iš šono gali atrodyti. Tokio tipo traukiniai važinėja ir Lietuvos vidiniais maršrutais, esu ne kartą jais važiavęs ir nemeluosiu – ilgesnėje kelionėje užpakalis gerokai atbunka, o ir kėdės yra išdėliotos pernelyg suspaustai. Tai ne tas patogus traukinys važiuojantis iš Vilniaus į Klaipėdą. Tai gerokai nepatogesnis, tad jei tenka tokiu važiuoti, geriau tą daryti kai jame mažiau žmonių. Na, o lenkiškas traukinys, kaip supratau iš aprašymų ir nuotraukų, yra maždaug toks, kaip ir dauguma tos šalies traukinių. Juos jau esu aprašęs savo ankstesniuose tekstuose apie kelionę po Lenkiją traukiniais.

Aišku, pritarsiu važiavusiųjų lenkišku traukiniu nusiskundimui – važiuoti tiek ilgai ir nepasiūlyti keleiviams užkandžių yra apsileidimas. Būtų atleistina, jei kelionė truktų porą valandų, bet kai ji trunka vos ne dešimt, tai jau yra kažkiek panašu į keleivių žeminimą ir gaidinimą. Nusiskundimai, kad nėra bevielio interneto, man yra kiek perspausti, nes visoje ES mobiliųjų duomenų vartojimo kaina yra vienoda, tad skirtumo ar juos naudoji užsienyje ar Lietuvoje nėra jokio. O kas šiais laikais savo telefonų planuose neturi didelio kiekio mobiliųjų duomenų? Visi turi, ne juk praeitas dešimtmetis už lango. Aš pats keliaudamas ES, savo telefone net nejungiu Wi-Fi, man pilnai pakanka interneto tiekėjo suteiktų mobilių duomenų kiekio.

Kad ir kokie būtų pamąstymai apie tą traukinį, esmės jie nekeičia – yra nuostabu, kad tas, kol kas kreivokas (lietuviams su lenkais nepavyksta susitarti, kad traukinys bent iki Kauno kursuotų be persėdimo kažkur pasienyje, europinę vežę gi jau turime) ir ne visiškai tobulas maršrutas apskritai buvo sukurtas. Reikia tikėtis ateityje jis tobulės, o ne dings, kaip dingo ne vienas, atrodytų buvęs geras, pavyzdžiui Rygos, Kijevo, Talino ar Daugpilio (o kol rusai ir baltarusiai nebuvo tapę visiškais degradais – Tilžės, Lydos ar Gardino) maršrutas.

Tiesa, taip pat girdėjau, jog bilietai į šį reisą yra išperkami neįtikėtinu greičiu ir į daugumą artimiausių reisų jų jau nebėra. Išmanantys tuos reikalus žmonės man paaiškino, jog ši informacija yra netiksli ir jaudintis, kad liksi be bilietų nereikia. Pasirodo, jog vientisų, viso jungtinio reiso bilietų į apyvartą paleidžiama labai mažai, todėl jie greitai išsibaigia, bet tai nereiškia, jog vietų į traukinį nebėra. Tada tiesiog reikia daryti du pirkimus – atskirai į lietuvišką bei į lenkišką traukinius ir tų bilietų rasis pakankamai. Tiek Lietuvos, tiek Lenkijos traukinių bilietų pardavimo internetinės svetainės veikia puikiai ir patogiai, tad problemų neturėtų kilti.

Tam kartui baikime reikalus su naujuoju traukiniu ir sugrįžkime į mano kelionę po Lenkiją. 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)