Kaip anksčiau rašė „Delfi.ee“, teigiamų atsiliepimų apie naująjį Talino viešbutį „Citybox“ paieškos sistemoje booking.com buvo galima rasti ir iki rugpjūčio 1 d. Remiantis žmonių vertinimais, viešbutis nusipelno 9 arba 10 balų iš 10 galimų. Kaip sakė viešbučio vadovė, tuos atsiliepimus pateikė asmenys, dar iki atidarymo pakviesti praleisti paros viešbučio numeriuose ir išbandyti paslaugų kokybę.

Viešbutyje „Citybox“ nėra nei portjė, nei senamadiškų televizorių, nei tradiciškai aptarnaujančio personalo. Kaip tik todėl svečiams netenka daug mokėti už šiuolaikiškus apartamentus, kuriuose įrengti visi patogumai. Akivaizdu, kad patogumo sąskaita viešbučio steigėjai nebuvo linkę eiti į jokius kompromisus. Tai liudija kad ir visoje viešbučio teritorijoje veikiantis „WiFi“ ryšys.

„Citybox Tallinn“ priklauso savitarnos viešbučių kategorijai. Jo svečiai gali patys užsiregistruoti, kai atvažiuoja, ir išsiregistruoti išvykdami. Norint tai atlikti, tikrai netenka stovėti eilėse. Viską galima atlikti mobiliuoju telefonu. Tai ypač aktualu dabar, kai vis labiau atkreipdamas dėmesys į saugaus atstumo išlaikymo svarbą.

Vis dėlto nevalia pamiršti, kad net ir nebudint tradiciniam personalui viešbučio svečiai nėra paliekami be galimybės prireikus sulaukti pagalbos: iš pirmo žvilgsnio nepastebimi darbuotojai ištisomis paromis nepalieka darbo postų.

Foto: Organizacijos archyvas

Viešbučio vykdomojo direktoriaus pareigas einanti Teele Lepp nurodė, kad tokio požiūrio į svečių aptarnavimą lig šiolei nebuvo bandyta taikyti nė viename Estijos viešbutyje.

Naujo viešbučio darbo principas visiškai sutampa su pasaulyje populiarėjančiomis tendencijomis, o svečius vilioja patrauklios kainos ir galimybės elgtis savarankiškai. Toks požiūris idealiai atitinka šiuolaikinių žmonių poreikius. „Mūsų klientai tikrai nepasigenda numeriuose dekoratyvinių spalvotų pagalvėlių, mini barų arba kanceliarijos reikmenų. Pagrindinis jų atvykimo čia tikslas – apžiūrėti miestą“, – aiškina T. Lepp.

T. Lepp atkreipė dėmesį į tai, kad žemiausia numerio viešbutyje kaina parai – 45 eurai. Pasak jos, čia ypač patogu pernakvoti tiems turistams, kuriuos domina nuo lankytinų miesto objektų pernelyg nenutolę viešbučiai ir kurie nėra nusiteikę beatodairiškai išlaidauti, kam šiaip jau tektų ryžtis norint apsistoti Estijos sostinės centre.

Foto: Organizacijos archyvas

„Viešbutį turėtų įvertinti tie, kurie nemato prasmės permokėti. Puikus apgyvendinimo pasiūlymas tampa dar patrauklesnis, užsiminus apie lovų patogumą, nepriekaištingą švarą ir viešbučio adresą miesto centre. Ir iš tiesų – kam reikalingas mini baras viešbučio numeryje, kai už lango daugybė miesto centre veikiančių ir klientų laukiančių barų“, – komentuoja T. Lepp.

Viešbučio interjeras buvo kuriamas vadovaujantis tipinio skandinaviško dizaino pavyzdžiais. Iš viso svečiams parengti 272 numeriai (vienviečiai, dviviečiai, skirti šeimoms su dviaukštėmis lovomis ir šeši liukso klasės apartamentai). Kambariai apstatyti paisant ekonomiško erdvės išnaudojimo ir funkcionalumo principų. Dizaineriai akivaizdžiai pasistengė, kad jų kūrinys ilgai nepasentų tiek stiliaus, tiek dėvėjimosi atžvilgiu. Nuostata „mažiau yra daugiau“ čia, žinoma, pasiteisino.

Foto: Organizacijos archyvas

Dar vienas viešbučio ypatumas – įrengtos bendro naudojimo patalpos. Bendroje virtuvėje laisvai galima laikyti savo maistą ir gėrimus, o savitarnos skalbykloje vos už kelis eurus išsiskalbti ir išsidžiovinti drabužius.

Netrukus atvers duris ir pirmasis savitarnos viešbutis Lietuvoje

Netrukus pirmasis savitarnos viešbutis Lietuvoje turėtų atsidaryti ir Birštone. Išskirtinio interjero keturių žvaigždučių SPA viešbučio pagrindinė auditorija – minimalizmą ir estetiką vertinanti Tūkstantmečio karta ir visi, kas pasaulį mato įdomiai ir jaunatviškai.

Viešbutis „Esė Hotel“ svečiams duris atverti planavo dar šių metų kovo pabaigoje, tačiau visus planus sujaukė pandemija. Pušyne įsikūrusios apgyvendinimo įstaigos atidarymas nukeltas į šių metų rugsėjį. Viešbutis bus skirtas tūkstantmečio kartai ir orientuosis į jaunimą, kuris negali gyventi be išmaniųjų technologijų.

Foto: InterioShot/Gerda Baltrūnaitė

Kaip anksčiau teigė šios vietos vadovė Rūta Zalagė, šiame viešbutyje svečiai neras įprastos registratūros – užsiregistruoti, įsikelti ir atsiskaityti bus galima naudojantis mobiliąja aplikacija. „Esė“ viešbutyje veiks gastrobaras, SPA zona, baseinas, mažųjų lankytojų lauks vaikų kambarys.

„Internetu užsisakius kambarį, į jį bus patenkama pasinaudojant mobiliuoju telefonu – bus atsiųstas specialus kodas. Išsiregistruojant nesusidarys eilės. Taip pat telefone bus galima pasitikrinti, kiek šiuo metu viešbučio baseine lankosi žmonių – verta eiti ar geriau dar šiek tiek palaukti“, – pirmojo savitarnos viešbučio Lietuvoje privalumus vardijo R.Zalagė.