Kelionę dviese pradedame ketvirtadienio popietę pasirinkdami Ecolines maršrutą iš Kauno į Varšuvą. Kadangi dirbu pati sau, negalėjau atsidžiaugti pakankamai sparčiu internetu kelionės metu ir pasinaudojusi proga atrašiau visus klientų laiškus. Savaitgalio darbais neužkrausiu!

Po kelių valandų pasiekiame vakarinę Varšuvos stotį ir įšokę į Uber lekiam link savo viešbučio.
Nusprendėme apsistoti Bez Kantow Boutique, ne tik dėl patogios vietos, bet ir įspūdingo interjero. Net ir išrankiausi Varšuvoje gali pasirinkti iš daug stilingų vietelių, būtent tokių kaip ši.

Nusprendžiame trumpam išlįsti pasižvalgyti po naktinę Varšuvą ir apsilankome KLAR kokteilių bare, kur mus pasitinka ne tik tobulai sumaišytais gėrimais, bet ir labai skaniais užkandžiais.
Aptariame kelionės planus ateinančioms porai dienų ir lekiame miegoti – ryt laukia įspūdžių kupina diena.

Prabudę ir sočiai papusryčiavę Sucre, lekiam iššniūkštinėti Varšuvos gatvių. Vis stabtelim pasigrožėti įspūdinga architektūra ir padarom šimtus nuotraukų.

Vengiantiems muziejų, visada patariu verčiau apsilankyti vietinėse dizaino parduotuvėlėse, ten ne tik galima susipažinti su vietinių kūryba, bet ir rasti šį tą naudingo sau. Varšuvoje aplankome
NAP interjero centrą ir Super Salon žurnalų parduotuvėlę, kurioje galima rasti ne tik lenkiškų, bet ir visame pasaulyje gerai žinomų leidinių.

Išnaršę didžiąją dalį centrinės Varšuvos, nusprendžiame pakilti į Kultūros ir Mokslo rūmus ir apžiūrėti miestą iš viršaus. Vaizdas kvapą gniaužiantis, o ir pats pastatas labai įspūdingas.
Po šitiek įspūdžių reikėjo pasistiprinti, tad apsilankėme NOWO restorane, kuriame galima paragauti ne tik gerai visiems pažįstamų Europos virtuvės patiekalų, bet ir išbandyti lenkišką virtuvę, kuri šioje vietoje taip pat moderni ir labai viliojanti.

Desertą pasiliekame kitai vietelei ir po trumpo pasivaikščiojimo stabtelime draugų išgirtoje Lukullus desertinėje. Šį tinklą dar 1946 sukūrė konditeris Jan Dynowski, o šiuo metu jam vadovauja senelio pėdomis pasekęs anūkas Albert Judycki. Verta apsilankyti ne tik saldumynų, bet ir skoningo interjero mėgėjams.

Varšuvoje vaikščioti galima valandų valandas ir vis atrasti kažką naujo… Prieš vakarienę apsilankome senajame Varšuvos Universiteto miestelyje. Įėję pro pagrindinius vartus patenkame į jaukią, istorija pulsuojančią miesto erdvę, kurioje gera pasivaikščioti ne tik
studentams, bet ir miesto gyventojams, bei svečiams.

Po šitiek vaikščiojimo nusprendžiame atsipūsti ir vakarienei pasirenkame Opasly Tom restoraną, kuriam vadovauja šefas Tomasz Janiczek. Išbandome moderniosios lenkiškos virtuvės patiekalus ir liekame be galo sužavėti.

Po vakarienės aplankome keletą naktiniu gyvenimu pulsuojančių miesto vietų. Čia daug neišsiplėsiu, bet pasirinkti tikrai yra iš ko. Mums didžiausią įspūdį paliko: Cafe Kulturalna, Bar Studio, Smolna.

Trečia kelionės dieną praleidžiame visai kaip vietiniai. Papusryčiavę prancūziškame bistro Charlotte, šokame ant miesto dviračių ir apsilankome Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne baseine, kuriame ne tik galima rimtai paplaukioti, bet ir pasirinkti poilsį pirtyse.

Po sporto visada norisi pasistiprinti, tad aplankome Ujazdowski pilyje įsikūrusio šiuolaikinio meno centro kavinę, o po pietų užsukame apžiūrėti ir esamas ekspozicijas. Apžiūrime vietinių ir užsienio
kūrėjų darbus, o po parodos ilgai vaikštome įspūdingame Lazienki parke. Tai – didžiausias parkas Varšuvoje, užimantis net 76 hektarų plotą miesto centre. Jame rasite labai daug gražių objektų, tarp kurių – antikinio stiliaus teatras, mano jau minėtas šiuolaikinio meno centras, oranžerijos ir praktiškai ant vandens stovintys įspūdingi rūmai.

Po pasivaikščiojimo, stabtelime Karma Cafe paskanauti tapas ir aptarti apsilankymą Varšuvoje. Pasižadame sugrįžti ir daugiau nebeignoruoti šios kaimyninės sostinės teikiamų pramogų. Per keletą minučių pasiekiame Varšuvos centrinę stotį ir sėdame į autobusą namo...