Galima sakyti – jis šios srities futuristas, atveža mums to, ko dar nesame matę ir ragavę. Vieni Lauryno pasiūlymai pasiteisina ir tampa be galo populiarūs, kiti, sulaukę mažiau dėmesio, greitai būna užmirštami. O tada jis vėl keliauja ir ieško įdomybių.

Kad keliaujant po pasaulį galima pinigus ne tik išleidinėti, bet atvirkščiai – juos uždirbti – Laurynas sako supratęs maždaug prieš dešimt metų, kai kilo pirmoji idėja Lietuvos pajūryje pristatyti naują, sveiką gatvės užkandį.

„Pirmas produktas buvo kukurūzų burbuolės. Pažįstamiems atrodė, kad tai visiška nesąmonė. Niekas netikėjo, kad toks dalykas gali būti perkamas Lietuvoje. Bet žmonės valgo kaip vegetarišką patiekalą, o ir vaikai ypatingai mėgsta šitą patiekalą“, - apie verslo pradžią pasakojo L. Rimavičius.

Jis išduoda, kad jau daug metų visuose pajūrio miestuose parduodamos kukurūzų burbuolės pas mus atvyko šią idėją pasiskolinus iš dviejų, skirtingose kontinentuose esančių šalių.

„Balyje viešėjome Džili salose, vienoje iš jų mes valgėme tuno kepsnį ir prie jo buvo patiekta kukurūzo burbuolė. Tuomet man gimė idėja, kad tai gali būti puikus užkandis, o mano brolis šią idėją parsivežė iš Italijos. Abu po kelionių susėdome ir sumąstėme, kad reikia to imtis Lietuvoje“, - laidoje „Dienos topas“ pasakojo verslininkas.

Prieš trejus metus Laurynas išgarsėjo visoje Lietuvoje, kai Palangoje pristatė iki tol niekam negirdėtą ir nematytą desertą – burbulinį vaflį su ledais ir daugybę įvairų priedų. Dvi pirmąsias vasaras žmonės prie šio skanėsto stovėdavo milžiniškose eilėse, visiems norėjosi paragauti, kas tai per stebuklas.

Verslininkas pripažįsta, kad kartais nauji patiekalai ar gėrimai nesulaukia tokio dėmesio, kokio jis tikisi, todėl kai imasi kokios nors naujos idėjos – niekada nėra tikras, kaip viskas klostysis. Gali būti arba labai gerai, arba labai blogai. Vienas iš jau pabaigtų Lauryno Rimavičiaus projektų vadinosi „kala-kuoka“.

„Kalakuoka – tai tokia didelė didelė kulšis. Pirmą kartą jas pamatėme Disneilende, Amerikoje. Ten jos labai populiarios, daug kioskų tokiomis kulšimis prekiauja. Mes mokėdavome berods 12 dolerių už porciją, ir atrodė, kad tai yra kosmosas, todėl Lietuvoje prašėme 5 eurų už porciją,“ - apie tautietiečiams neprigijusį patiekalą pasakojo verslininkas.

Nors lietuviai vadinami konservatoriška tauta, Laurynas sako, kad mūsų žmonės labai mielai priima naujoves, ir jeigu pamato, kad atsiranda naujas produktas, ar naujas skonis – visada stengiasi paragauti ir suprasti jį. Tą jis suprato eilinį kartą Palangai pasiūlęs kažką naujo – burbulines arbatas.

Nors burbulinės arbatos Lietuvoje jau nebe pirmi metai – būtent naujas jų skonis ir paruošimo būdas, anot verslininko, tapo šios vasaros Palangos sensacija. Visi nori paragauti, kas yra brown sugar tea, arba lietuviškai – rudojo cukraus arbata.

Laurynas sako, kad šio gėrimo populiarumo priežastis yra ne tik išskirtinis skonis, bet ir jo išvaizda. Visi, kas užsisako – nori jį dar ir nufotografuoti bei įkelti į socialinius tinklus.

Visą pokalbį su Laurynu žiūrėkite laidoje „Dienos topas“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (146)