„Prabangių kelionių“ apibrėžimas yra subjektyvus ir per daugelį metų labai pasikeitęs. Tai ne tik apsistojimas aukščiausios klasės kurortuose ar galimybė naudotis geriausiais, išskirtiniais potyriais. Prabangios kelionės dabar reiškia savęs tobulinimą ir asmeninį pasitenkinimą.

Nors prabangių kelionių rinka nėra didelė, ji auga ir jau dabar yra neproporcingai pelninga savo dydžiui. Neseniai JAV atliktas tyrimas parodė, kad 5 proc. turtingiausių Amerikos keliautojų vien poilsinėms kelionėms per metus išleidžia 390 mlrd. Taigi, tokių keliautojų perkamoji galia išties įspūdinga, todėl apie šiuos klientus svajoja bene visas turizmo sektorius. Vis dėlto, įtikti viską turinčiam ir galinčiam sau leisti keliautojui nėra paprasta.

Na, kas gi nesvajoja paatostogauti skendėdamas prabangoje? Vis dėlto tie, kurių turtus paprastiems mirtingiesiems sunku įsivaizduoti, prabangą laiko natūraliu savo gyvenimo atributu.

Savaime kyla klausimas, apie kokias atostogas ar tiesiog prasiblaškymą svajoja jie? Ką tenka sugalvoti ir kokių pramogų pasiūlyti, siekiant patenkinti mega- ar netgi gigaturtingo piliečio poreikius?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją