Naujai pastatytas terminalas yra Finavia investicijų programos dalis, kuria siekiama sustiprinti Helsinkio oro uosto, kaip pirmaujančio transporto mazgo Šiaurės Europoje, pozicijas. Vienas iš pagrindinių tikslų – gerinti klientų aptarnavimo kokybę.

„Manome, kad oro uostai turėtų būti pirmiausia skirti keleiviams. Koks oro uostas būtų be klientų? Labai didžiuojamės, kad esame pirmasis oro uostas pasaulyje, pavadintas jūsų, mano ir mūsų visų vardu“, – sako Katja Seeberg, „Finavia“ rinkodaros ir klientų aptarnavimo direktorė.

Visi Helsinkio oro uosto keleiviai ir lankytojai gali įrašyti savo vardą į oficialią terminalo lentą. Norėdami tai padaryti, myhelsinkiairport.fi svetainėje įveskite savo vardą ir pavardę – netrukus jis atsidurs Helsinkio oro uosto švieslentėje, prie kurios kiekvienas galės nusifotografuoti ir turėti nuotrauką kaip suvenyrą. Ekrane galite sekti terminalo skrydžius realiu laiku, daryti asmenukes prieš ją ir skaityti kitų keleivių vardus.

Interaktyvi akcija Helsinkio oro uoste vyks iki 2022 m. sausio 3 d., nuo 6:00 iki 18:00 val. Tekstai švieslentėje su vardais yra moderuojami.

Oro uostas vystomas pagal koncepciją „viskas po vienu stogu“. Tai reiškia, kad visos paslaugos bus viename pastate. Šis principas ypač patogus su persėdimu keliaujantiems keleiviams, nes paprastai persėdimui nelieka daug laiko. Atnaujinto terminalo medinės lubos, natūralūs elementai įkūnija Suomijos architektūros komponentus. Medžiagos ir dekoras parinktas siekiant parodyti minimalistinį skandinavišką dizainą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)