Vartotojai išleido beveik 12 mlrd. JAV dolerių nakvynėms ir susijusioms „patirtims“ per „Airbnb“, t. y. gerokai daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, taip pat palyginti su tuo pačiu 2019 metų ketvirčiu prieš pandemiją, kuri sustabdė kelionių sektorių.

„Vyksta šis tas daugiau nei kelionių atsigavimas, – rašoma „Airbnb“ laiške akcininkams. – Pasaulyje vyksta revoliucija, susijusi su tuo, kaip mes gyvename ir dirbame“.

Pasak San Fransiske įsikūrusios bendrovės, nuotolinis darbas suteikė galimybę žmonėms dirbti bet kur, taip pat ir „Airbnb“ būstuose geidžiamose vietovėse.

„Šis naujai atsiradęs lankstumas – tai mūsų kelionių revoliucija, – rašoma „Airbnb“ laiške. – Milijonai žmonių dabar gali keliauti dažniau, vykti į ilgesnes keliones, keliauti į daugiau vietų ir net apsigyventi bet kur, naudodamiesi „Airbnb“ paslaugomis“.

Bendrovė pranešė apie rekordiškai didelį ketvirčio pelną – 834 mln. dolerių, o pajamos siekė 2,2 mlrd. dolerių.

„Airbnb“ teigė, kad dabar tarp vartotojų populiarios tokios tendencijos: žmonės užsisako būstą arčiau namų ir renkasi labiau kaimo vietoves, o ne paprastai populiarius miestus. Taip pat populiarėja ilgalaikės nakvynės, sparčiai auganti užsakymų kategorija yra 28 ar daugiau nakvynių iš eilės.

„Ilgalaikės viešnagės yra labai įvairios – tai ir ilgesnės laisvalaikio kelionės, persikėlimas, laikinas apgyvendinimas, studentų būstas ir daug kitų atvejų", – rašoma bendrovės laiške.

„Airbnb“ taip pat pažymėjo, kad sparčiai daugėja žmonių, norinčių platformoje pasiūlyti savo būstą.