Tokie nutikimai, kaip oro uostų supainiojimas, pavėlavimas į lėktuvą, skambutis trečią valandą nakties ir klausimas „Kur aš?“, visiškas negebėjimas ko nors paaiškinti tarptautinio bendravimo kalba, – tai tik žiedeliai. Kartkartėmis, esą, tenka susidurti su daug sudėtingesniais atvejais.

Viešbučių darbuotojai forumuose sumanė paviešinti keletą į jokius rėmus netelpančių viešbučių svečių „išdaigų“.

Norisi sutaupyti, tačiau ambicijos dėl to nesumažėja

Ekonominės klasės numerį nebrangiame viešbutyje rezervavęs turistas, pasirodo, gali kuo rimčiausiai reikalauti VIP personoms numatytų paslaugų. Jis gali purkštauti dėl nediduko kambario, įsigeisti pusryčių į lovą, reikšti pretenzijas dėl to, kad nėra aprūpintas sūkurine vonia ir baseinu.

Ypač toks elgesys būdingas svečiams iš arabiškų kraštų: jie garsiai piktinasi, jei neišvysta pageidaujamos prabangos, ir visiškai pamiršta, kad užmokėjo ne už liukso klasę.

Vis dėlto kinai, matyt, verti medalio. Pretenzijų jie pernelyg aršiai nereiškia, užtat yra mėgėjai patys išsivirti makaronų elektriniame virdulyje, o po savęs be jokių skrupulų palieka krūvas tuščių butelių, plastikinių indelių, maisto pakuočių ir dar galybę visokio šlamšto.

Siautulingos linksmybės

Daugelis atostogauti vyksta su mintimi, kad per porą laisvų savaičių (arba dienų – jokio skirtumo) reikia maksimaliai pasilinksminti, todėl ir elgiasi atitinkamai. Pavyzdžiui, Turkijos viešbučiuose apsistojantis jaunimas iš Vokietijos arba Anglijos paprastai užsimoja tiek prisivaišinti, kad sugeba užtikrinti kone pusmečio pelną vietos alkoholio parduotuvėms.

Žinoma, kambarinėms po tokių fiestų tenka gabenti iš numerių kalnus butelių ir skardinių, o užsistovėjęs alaus tvaikas dar bent kelias dienas tvyro ore. Miegoti smagusis jaunimėlis linkęs su batais, bet reikia paminėti, kad tada, kai atvyksta į viešbutį, jaunuoliai paprastai atrodo kaip mandagūs ir malonūs žmonės.

Higiena – ypač probleminė sritis

Valgyti įsitaisius lovoje tarp sniego baltumo patalų – dar, galima sakyti, norma, mat būna ir tokių klientų, kurie pasinaudoja rankšluosčiu vietoj tualetinio popieriaus. Viešbučių personalas gali prisiekti, kad kai kurie ypač nevalyvi svečiai įsigudrina nusišnirpšti į užuolaidas arba nusivalyti taukuotas rankas į numeryje esančius medžiaga aptrauktus baldus.

Foto: Shutterstock

Namie viskas pravers

Ypač įdomu stebėti, kaip žmonės elgiasi per pusryčius. Jei pusryčių kaina įskaičiuota į mokestį už numerį, kai kuriems piliečiams įsižiebia žalia šviesa – jie griebia viską, kas nėra pritvirtinta. Ko nebeišgali suvalgyti, susibruka į kišenes. Tai gali būti paketėliais sunormuotas sviestas, džemas, druska, padažai. Kaip tik šį gėrį neįtikėtinais kiekiais vėliau tenka kuopti iš viešbučio numerių.

Mėgėjai paišdykauti ir patriukšmauti

Yra ir tokia kategorija svečių, kurie nesidrovi supažindinti viešbučio personalo su savo intymaus gyvenimo detalėmis. Jiems nieko nereiškia išsikviesti telefonu aptarnaujantį darbuotoją ir atidaryti duris visai nuogiems. Jie nieko prieš atsiduoti aistrai tiesiog koridoriuje, kur prikabinėta stebėjimo kamerų.

Vis dėlto dar blogiau, kai tenka tramdyti chuliganiškai besielgiančius svečius: tokius, kurie gali sviesti butelį arba bet ką, kas tik papuola po ranka, išgirdę perspėjimą, kad nerūkytų numeryje, arba atsisakymą įvykdyti kokį nors įnorį. Kartais neapsieinama ir be policijos.

Tiesiog kenkėjai

Mėgindami patekti į aukštesnės klasės numerį, svečiai kartais elgiasi ypač „išradingai“, pavyzdžiui, sugadina santechniką arba sulaužo baldus. Anksčiau jiems neretai pasisekdavo: administracija nesugebėdavo nieko įrodyti, todėl, norėdama išvengti skundo, išpildydavo tokių gudragalvių pageidavimus. Dabar gi taikomos įvairios priemonės, padedančios užkirsti kelią tokio tipo savivalei: numeris, prieš svečiui įsikeliant, nufotografuojamas ir kt.