Austrijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Šveicarijos valstybinių geležinkelių bendrovių susitarimas, pasirašytas Europos Sąjungos susisiekimo ministrų susitikimo kuluaruose, numato, kad traukiniai šiuo maršrutu vėl kursuos nuo 2021 metų gruodžio.

Antradienio susitarimu siekiama išspręsti problemas, trukdančias vėl paleisti naktinius traukinius, ir užtikrinti geresnį komercinį bendradarbiavimą.

Nors kai kam naktiniai traukiniai gali priminti praeitį, šių šalių pareigūnai laiko juos svarbiu veiksniu Europai siekiant sumažinti į aplinką išmetamo anglies dvideginio kiekį.

„Man aišku, kad naktiniai traukiniai yra ekologiška alternatyva trumpojo nuotolio skrydžiams ir kelionėms automobiliu“, – sakė Austrijos susisiekimo ministrė Leonore Gewessler (Leonorė Gevėsler).

Nuo 2021-ųjų gruodžio taip pat turėtų pradėti kursuoti traukiniai maršrutu Amsterdamas–Kelnas–Ciurichas, o nuo 2024 metų gruodžio – maršrutu Ciurichas–Barselona.

Austrijos valstybinė geležinkelių bendrovė OeBB kelerius metus siekia atnaujinti keliones naktiniais traukiniais, kurių populiarumas išblėso dėl pigių skrydžių.

OeBB tikisi, kad tarptautinių naktinių traukinių skaičius per ketverius metus išaugs nuo 19 iki 26, o keleivių skaičius – nuo 1,8 iki 3 mln. per metus.