Kelionių draudimų, užvertų valstybinių sienų ir priesakų izoliuotis namuose laikais požiūris į skraidymą kiek prasiplėtė, skelbia CNN. Dalykas tas, kad nemažai piliečių dabar ne tik svajoja apie tolimus kraštus, kurių pasiekti nėra jokių galimybių, bet yra išsiilgę paties skrydžio teikiamų potyrių – jaudulio, užplūstančio lėktuvui atsiplėšiant nuo žemės, pro iliuminatorių atsiveriančių vaizdų ir t. t.

Būtent tokią patirtį ir žada skrydžių į niekur organizatoriai. Žmonėms jie siūlo sėstis į lėktuvą tik tam, kad paskraidytų, o ne kur nors nuskristų.

Septynias valandas trunkančius tokio tipo skrydžius pasiūlė Australijos oro vežėjas „Qantas“. Numatytas maršrutas – didžiulė kilpa, susidaranti praskrendant virš Kvynslando, Aukso Kranto, Naujojo Pietų Velso ir tolimiausių bei rečiausiai apgyvendintų šalies regionų.

Skrydžių entuziastai iš viršaus galės apžiūrėti Australijos simboliais tapusius objektus, tokius kaip Sidnėjaus uostas ir Didysis Barjerinis rifas. Virš kai kurių regionų, pavyzdžiui, Uluru-Kata Tjutos nacionalinio parko ir Bondajaus paplūdimio, lėktuvas praskris visai nedideliame aukštyje.

Skrydžio metu žadamos ir pramogos, todėl salone sėdintiems keleiviams neteks nuobodžiauti – nuotaiką pasistengs prablaškyti koks nors žymus artistas, televizijos veidas ar pan.

Kelionės į niekur dalyviai bus skraidinami „Qantas“ eksploatuojamu orlaiviu „Boeing 787 Dreamliner“. Paprastai juo naudojamasi organizuojant tarptautinius skrydžius į kitus žemynus. Deja, dabar, įsigalėjus kelionių apribojimams, liko tik keletas reisų iš Australijos ir atgal, taigi, tarptautiniais reisais skraidantiems „Qantas“ lėktuvams tenka ilsėtis ant žemės.

„Dreamliner“ modelis išsiskiria plačiais langais, idealiai tinkančiais kraštovaizdžio apžvalgai iš 9 tūkst. metrų aukščio.

Pirmasis skrydis QF787 įvyks spalio 10 d. Iš Sidnėjaus oro uosto pakilsiantis lėktuvas į vienos iš Australijos valstijų, Naujojo Pietų Velso, sostinę sugrįš po septynių valandų. Į šį reisą jau parduoti visi 134 bilietai. Keleiviai galėjo rinktis iš verslo, ekonominės plius ir ekonominės klasių. Bilietai, kainuojantys nuo 787 iki 3 787 Australijos dolerių (478–2 310 eurų), esą, buvo išgraibstyti per 10 minučių.

Pasiūlymai keliauti lėktuvu be tikslo kur nors nuskristi pastaruoju metu ypač populiarėja Azijoje, nes čia daugelis sienų liko uždarytos, todėl poilsinis turizmas tebėra apribotas.

„Qantas“, galima sakyti, pasekė Taivano oro transporto bendrovės „EVA Air“ pavyzdžiu. Pastaroji skrydį į niekur suorganizavo rugpjūčio 8 d. Keleiviai buvo susodinti į A330 modelio lėktuvą, išpieštą Hello Kitty ir kitų nuotaikingų personažų atvaizdais.

Trumpą apžvalginį skrydį rugpjūčio mėnesį suorganizavo ir Japonų bendrovė „All Nipon Airways“. Pasak jos atstovų, buvo siekiama pasiūlyti žmonėms ką nors, kas primintų poilsį Havajų kurorte. Į pusantros valandos trukusią kelionę buvo parduota 300 bilietų.

Rugsėjo 19 d. – apžvalginio reiso iš Taipėjaus oro uosto data. 120 taivaniečių turistų turėjo galimybę pažvelgti iš viršaus į Pietų Korėjai priklausančią Čedžudo salą.

Kaip buvo nurodyta Korėjos turizmo organizacijos pareiškime spaudai, vertingiausias kelionės aspektas – išsiilgtas skrydžio lėktuvu potyris. Keleivius buvo žadama linksminti surengiant klausimų ir atsakymų šou bei vaišinti vietinės virtuvės patiekalais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)