Naujasis „Thai Airways“ restoranas yra dekoruotas ne šiaip aviacinio stiliaus daiktais. Jis apstatytas tikromis nebenaudojamų lėktuvų sėdynėmis. Vakarienę valgytumėte įsitaisę ekonominio salono sėdynėse, o jei atėjote tik kavos, galite atsisėsti į patogius krėslus iš verslo klasės salono. Čia pastebėsite, kad ir kavos staliukai yra pagaminti iš lėktuvų detalių – jiems panaudoti seni variklių ir važiuoklės komponentai.

Ir padavėjos yra apsirengusios „Thai Airways“ skrydžių palydovių apranga. Viskas yra sukurta taip, kad primintų tas keliones lėktuvais, kurių, turbūt, jau visi spėjome pasiilgti.

Tiesa, tai nėra tik būdas susigrąžinti šiek tiek prarastų pajamų. „Thai Airways“ šią idėją pirmiausia išbandė Phukete ir žmonėms ji labai patiko. Tai padeda gerinti kompanijos žinomumą ir suteikia dar vieną platformą bendrauti su klientais. Nors, kita vertus, negalima paneigti fakto, kad „Thai Airways“, kaip ir daugelio kitų oro linijų, finansinė padėtis COVID-19 laikotarpiu nėra pati geriausia.

Be to, „Thai Airways“ atsisakė minčių apsimesti aukštos klasės restoranu. Visi supranta, kad lėktuvuose tiekiamas ne pats geriausias maistas, todėl jis nėra brangus. Sūrio pyrago su mangais gabalėlis kainuos 3,8 dolerius, Cezario salotos – 3,15, makaronai – apie 4 dolerius. Brangiausias patiekalas kainuos 6 dolerius. Tiesa, nors maistas čia ruošiamas taip, kaip ir lėktuvams, jis bus skanesnis.

Visų pirma, „Thai Airways“ restorane jį ruošia virėjai. Maistas, kuris patiekiamas lėktuvuose, yra greitai pagaminamas pramoniniu būdu – niekas jo neragauja. Antra, oras lėktuvuose yra toks sausas, kad pasikeičia žmogaus skonio pojūtis. Ne vienas keliautojas skundžiasi, kad maistas lėktuvuose neturi skonio – turi, tiesiog jūs negalite jo pajausti.