Skrydžių atšaukimo politika

Viso pasaulio oro vežėjai pastaruoju metu atnaujino galiojančias skrydžių atšaukimo strategijas, o kai kurių maršrutų apskritai atsisakė. Tarkim, skrydžiai į Argentiną arba iš jos, taip pat šalies viduje liks uždrausti iki rugsėjo.

Begalė oro transporto bendrovių yra priverstos priimti precedento neturinčius klientams palankius sprendimus, nors transporto sektoriaus atstovai teigia, kad galėtų pasistengti ir labiau. Pavyzdžiui, JAV oro linijų bendrovė „Delta Air Lines“ dėl COVID-19 protrūkio atšauktų skrydžių nukėlimo terminą pailgino net iki poros metų, taip suteikdama keliautojams bemaž neribotas planavimo galimybes.

Visgi prieš atsisakant skrydžio (jį atšaukiant) derėtų pamąstyti apie tam tikrus dalykus, pavyzdžiui, kada tai padaryti ir kokią kompensacijos formą pasirinkti. Oro transporto bendrovės, žinia, išdavinėja skrydžių kuponus, tačiau svarbu nepamiršti, kad pagal įstatymus jos dažnai privalo sugrąžinti pinigus – tereikia žinoti, kaip tiksliai to paprašyti (nors, anot kai kurių ekspertų, priimant kvitus kartais galima ir išlošti).

Kelionių jūra atšaukimo politika

Žvelgiant iš istorinės perspektyvos, atvejų, kad kelionę jūra atšauktų kruizus organizuojanti bendrovė, pasitaiko ypač retai, tačiau dėl COVID-19 protrūkio nemažai kruizinių linijų įtraukė įvairių keliautojams palankių išlygų į atšaukimo ir kartotinės rezervacijos taisykles.

Bent iki liepos kelionės jūra apskritai nevyks, nes jas organizuoti draudžia ligų kontrolės ir prevencijos centro (CDC) paskelbtas įpareigojimas, bet kruizus organizuojančios bendrovės siūlo klientams sprendimus ne tik tuo atveju, jei rezervuota kelionė būtų įvykusi iki liepos, bet ir tada, jei jos data – vėlesnė. Kai kurie kruizų mėgėjai be paliovos klausinėja, ar dar šią vasarą galės nuplaukti į svajonių šalį, bet juos pradžiuginti kol kas sunku.

Rezervacijos viešbutyje ir būsto nuomos atšaukimo politika

Tiek oro linijos, tiek kruizinės bendrovės laikosi bemaž vienodų skrydžių ir kelionių jūra atšaukimo strategijų, tačiau viešbučių rezervavimo ir būsto nuomos sektoriuje vaizdas daug dinamiškesnis, nes daug ką lemia viešbučio arba būsto specifika.

Konkrečios nuostatos priklauso ir nuo to, ar rezervacija buvo atlikta tiesiogiai, ar tarpininkaujant trečiajai šaliai.

Tokios žinomos įmonės kaip „Four Seasons Hotels and Resorts“ nutarė atsisakyti atšaukimo mokesčių, o daugelis leidžia koreguoti rezervacijas, atliktas pasinaudojus paskutinės minutės pasiūlymu, be prievolės sumokėti tam tikras nuobaudas, kurios šiaip jau būtų privalomos.

Nors per „Airbnb“ atliktų rezervacijų atšaukimo tvarką paprastai lemia konkrečių šeimininkų iškeltos sąlygos, bendrovė įvedė lengvinančių aplinkybių politiką, kurios paskirtis – apginti keliautojų interesus šiuo ypatingu laikotarpiu.

Ką dar reikia žinoti

Jei numeris viešbutyje, skrydis, kelionė jūra arba kitokio tipo kelionė buvo rezervuota per trečiąją šalį arba naudojantis kredito kortele, susigrąžinti pinigus atšaukimo atveju gali būti sunkiau.

Dažnai keliaujantys piliečiai turėtų žinoti ir apie šiuo metu vykdomus daugelio lojalumo programų keitimus. Kai kurios lojalumo programas taikančios oro linijos, pavyzdžiui, „Delta Air Lines“ arba „United Air Lines“, dabartinių narių elitinio statuso galiojimą pratęsė 12-ai mėnesių.

Panašiai elgiasi ir kai kurie viešbučiai, tarkim, „Hilton“.

Pagalbos ranka ištiesta ir kai kurių kredito kortelių turėtojams.

Atsižvelgiant į pakitusius žmonių vartojimo įpročius, „American Express“ turėtojams bus suteikiama daugiau taškų už apsipirkimus ir vaizdo transliacijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)