Šiaip ar taip, grįžimas į dangų įvyks, tik oro uostuose bus įvesta esminių pokyčių, siekiant apsaugoti darbuotojų ir keleivių sveikatą.

Pasak ekspertų, šių dalykų nebeliks oro uostuose ir lėktuvuose:

Pakartotinai pilamų gėrimų į vienkartinius puodelius

Dėl koronaviruso daugelis aviakompanijų nebepila pakartotinai gėrimų į vienkartinius puodelius, kad didesnis vandens butelis neprisiliestų prie keleivio puodelio, kuris gali būti užkrėstas. Manoma, kad artimiausiu metu ši tendencija išliks.

Užimtų vidurinių sėdynių

Prasidėjus pandemijai, daugelis oro linijų bendrovių pradėjo laikytis socialinės distancijos taisyklės ir palikti vidurinę vietą tuščią, kad tarp keleivių būtų didesnis atstumas. Tikėtina, kad ir daugėjant skrydžių, vidurinės sėdynės liks tuščios.

Eilių, laukiant įlaipinimo į lėktuvą

Anksčiau buvo įprastas vaizdas – žmonės būriuojasi grupelėmis prie įlaipinimo vartų, spaudžiasi tarsi sardinės, kad pirmi įliptų į lėktuvą ir kad liktų vietos bagažui lentynoje virš galvos. Pandemijos metu aviakompanija „Delta“ išrikiuoja keleivius į eilę, kad nebūtų susigrūdimų einant į lėktuvą ir tarpe tarp eilių. Keleiviai laipinami pro galines lėktuvo duris. Įlaipinimo procesas užtrunka ilgiau, bet šis pokytis, tikėtina, išliks.

Popierinių įlaipinimo kortelių

Šiuo metu daug kas išsisaugo įlaipinimo korteles išmaniuosiuose telefonuose. Ateityje tai gali tapti privaloma, nes tai sumažina bendrų lietimo taškų tarp darbuotojų ir keleivių, kas svarbu, juk COVID-19 ant popieriaus gali išlikti visą parą. „Skatiname keleivius išsisaugoti pačių skenuojamas įlaipinimo korteles. Jas galite parsisiųsti į išmaniuosius telefonus su „JetBlue“ programėle, kad mažintume lietimosi taškų“, – rašoma „JetBlue“ pranešime.

Antklodžių ir pagalvėlių

Tegu plastikinės lėktuvuose dalinamų antklodžių pakuotės jūsų neapgauna. Dar 2008 m. „The Wall Street Journal“ rašė, kad dauguma aviakompanijų antklodes valo 5–30 dienų intervalu. Stiuardesė Sara Keagle pasakojo, kad ką tik išplautas antklodes gauna tik pirmosios klasės keleiviai. Vėliau jas perlanksto ir duoda kitiems keleiviams.

Šiltų rankšluosčių pirmos klasės keleiviams

Vienas iš pirmosios klasės malonumų – šilti rankšluosčiai. Bet dėl koronaviruso šito atsisakyta, nes karštis – palanki terpė bakterijoms.

Maisto

Daugelis aviakompanijų sustabdė maisto pardavinėjimą ekonominės klasės keleiviams ir valgių tiekimą pirmosios klasės keleiviams. Nepanašu, kad šį draudimą greitai atšauktų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)