Tarptautinės oro transporto asociacijos duomenimis, 40 proc. viso pasaulio keliautojų netgi atšaukus kelionių apribojimus, planuoti savo artimiausią kelionę žada ne anksčiau nei po pusės metų, rašoma pranešime žiniasklaidai. Akivaizdu, kad ši krizė privertė žmones į keliones žiūrėti daug atsargiau, o šiame sektoriuje veikiančius verslus – ieškoti būdų kuo greičiau atgauti savo klientų pasitikėjimą keliavimu.

Tam, kad šiuo metu praktiškai išnykusi kelionių produktų paklausa sugrįžtų bent jau į pastarąjį žiemos kelionių laikotarpį primenantį lygį, reikia užtikrinti, kad žmonės ne tik norėtų keliauti, bet ir būtų pasiryžę tai daryti nebekamuojami šiuo metu visą pasaulį sukausčiusios baimės. Skirtingi kelionių sektoriaus verslai jau ne pirmą mėnesį suka galvą, bandydami atrasti geriausius būdus, kuriais galėtų sugrąžinti keliautojams ne tik ryžtą leistis į naujas išvykas, bet ir jau beveik pamirštą kelionės saugumo jausmą.

Neeilinė situacija mobilizuoja visus rinkos žaidėjus

Apie bent kelis iš jų, jau be abejo esate girdėję. Sustiprinti saugumo reikalavimai, nūdienos situaciją atliepiantys kelionių draudimo planai, kruizai „atvira data“, už pradinio bilieto kainą keliasdešimčia procentų didesnės vertės kuponai su kreditu ateities kelionėms – tik keletas pavyzdžių, kuriais siekiama išlaikyti troškimą keliauti, o pačią kelionę planuoti be papildomo nerimo, visame pasaulyje ir vėl atvėrus valstybių sienas.

Greta didžiųjų vežėjų ir kelionių organizatorių, būdų pasitikėjimą kelionių rinkoje siūlomomis paslaugomis sustiprinti ieško ir kiti industrijoje veikiantys verslai. Štai skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ savo klientams siūlys „SkycopCare“ paslaugą, leidžiančią apsaugoti keleivių interesus skrydžio sutrikdymo atveju.

Už nedidelį mokestį bendrovė pasirūpins, kad „SkycopCare“ narystę įsigijęs klientas, įvykus skrydžio sutrikdymui, galėtų nemokamai pasinaudoti bendrovės ekspertų pagalba iš oro linijų išieškant pagal Europos Sąjungos ir Tarybos reglamentą (EB) 261/2004 keleiviui priklausančią kompensaciją, kurios dydis siekia iki 600 eurų. Taip pat bendrovė padės atgauti dėl skrydžio sutrikdymo patirtas papildomas išlaidas už viešbutį, transportą ar maistą. Ateityje „SkycopCare“ nariams planuojama suteikti dar daugiau privilegijų, pavyzdžiui pasinaudoti „Lounge“ laukimo salėmis, laukiant vėluojančio skrydžio.

Sigitas Kačiušis, „Skycop“ operacijų vadovas nurodo, kad iki šiol įmonės sukaupta didelė partnerių bazė ir platus skirtingus kelionių rinkos žaidėjus suburiantis tinklas leis šią paslaugą pritaikyti itin plačiai, o didelę naudą iš jos galės gauti ne tik sutrikdytų skrydžių keleiviai, bet ir kelionių organizatoriai ar skrydžių ir viešbučių paketus siūlančios agentūros. „Tiek su mūsų iki šiol išvystyta bendradarbiavimo praktika, tiek su šiuo naujai pristatomu produktu yra susiję ir nemažai inovatyvių techninių sprendimų, kurie leis iš karto pateikti oro linijoms didelį skaičių greitai ir kokybiškai parengtų paraiškų kompensacijai už sutrikdytą skrydį gauti, – pasakoja bendrovės atstovas – Taip pat, esant poreikiui kovoti dėl šios kompensacijos teisme, ieškinį galime parengti greitai ir sklandžiai.“

Perspektyvos – mažų mažiausiai optimistiškos

Įmonės atstovas neabejoja, kad naujasis produktas suteiks pagalbą daugeliui kelionių rinkoje veikiančių verslų, kuriems ši pagalba dabar yra itin reikalinga. „Visų keliones organizuojančių ir transporto paslaugas teikiančių bendrovių, ypatingai oro linijų, šiuo metu garsiausiai skambantys nuogąstavimai yra susiję su tuo, kad žmonių pasitikėjimą kelionėmis atgauti bus labai sunku.

Produktas, kurį žadame pasiūlyti ir yra skirtas tiems keleiviams, kurie vis dar dvejoja arba ir ateityje dvejos dėl savo išvykos. Ši paslauga už simbolinę kainą jų kelionei suteiks daugiau saugumo ir užtikrintumo. Įsigiję paslaugą keleiviai galės būti tikri, kad nutikus nenumatytam skrydžio sutrikdymui, jais bus tinkamai ir profesionaliai pasirūpinta.

Taip pat S. Kačiušis pabrėžia, kad ypatingas šios paslaugos privalumas sunkesnius laikus išgyvenantiems verslams – galimybė gauti papildomų pajamų. Skirtingas paslaugas siūlančios įmonės – nuo automobilių nuomos iki apgyvendinimo paslaugų tiekėjų, pridėję prie savo siūlomų paslaugų paketo galimybę papildomai įsigyti „SkycopCare“, gauna nuo to papildomų pajamų.

„Mūsų ir mūsų partnerių klientams aktyviai naudojantis „SkycopCare“ paslauga, galiausiai iš to išloš ir oro linijos, – nurodo specialistas. – Iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti paradoksalu, kadangi kompensacijos išmokėjimas keleiviui vežėjui reiškia papildomas išlaidas, tačiau ši krizė puikiai parodė, kokių milžiniškų resursų reikalauja sustyguotas oro linijų klientų aptarnavimo centrų darbas. Ir tai, be abejo, kainuoja joms nemažai pinigų, o vienas iš mūsų tikslų ir yra supaprastinti visą kompensacijos procesą tiek keleiviui, tiek oro linijų bendrovėms.“

Bendrovės marketingo vadovas Julius Areška pasakoja, kad pagrindiniai „SkycopCare“ narystės programos įdiegimo darbai jau yra finišo tiesiojoje ir jau šią vasarą keleiviai turės galimybę įsigyti pirmuosius paslaugų paketus – detales atskleidžia J. Areška. „Svarbu ir tai, kad iš techninės pusės naujos paslaugos implementacija jau egzistuojančiose partnerių platformose yra labai paprasta. Produktas įtraukiamas kaip viena iš papildomų, nebrangių paslaugų, kurią klientas gali pasirinkti kelionės užsakymo metu“, – pasakoja specialistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)