Būtent tokią verslo nišą atrado naujo lietuviško startuolio „feelZcity“ kūrėjai, šią gegužę startavę su nauja internetine platforma, kurioje vartotojai gali užsisakyti pažintines pramogas, padėsiančias atrasti sostinę naujomis spalvomis, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Gali pasirodyti, kad konkurencijos kelionių srityje netrūksta – žinomos kelionių platformos, tokios kaip „Tripadvisor“, siūlo įvairias paslaugas ir pažintinius turus, jose galima rasti ir užsisakyti norimas pramogas viename ar kitame pasaulio kampelyje. Tačiau „feelZcity“ komanda teigia, kad jų siūloma paslauga kokybiškesnė, ekskursijos ar pramogos organizuojamos net jei ir nesusirenka grupė, tai vartotojui papildomai nekainuoja.

Kaip savo išskirtinumą platformos kūrėjai įvardija dėmesį kiekvienai paslaugai – „feelZcity“ ne perparduoda, tačiau siūlo vartotojams išskirtines, pačių sudarytas ir išbandytas patirčių kombinacijas, kurios geriausiai atskleidžia Lietuvos sostinės autentiškumą. Pasak idėjos autorių, atvykstantiems reikia įdomesnių pasiūlymų – Gedimino pilį ar Prezidentūrą jie aplankyti gali patys, perskaitę kelis rekomendacijų straipsnius internete. Tačiau galimybė pasiūlyti kažką ypatingo ir yra startuolio kūrėjų ambicija – Vilniuje slypi daugybė neatrastų vietų ir įdomybių, apie kurias nežino net gidai.

Pasak platformos kūrėjų, kuriant pasiūlymus atlikta išsami rinkos analizė poreikiams išsigryninti – komanda nagrinėjo, kokios paslaugos pačios populiariausios kelionių platformose, klausinėjo, kas labiausiai patinka keliautojų grupėms. Nors dauguma atvykstančių norėtų susipažinti su lietuviška virtuve ir papročiais, ne kiekvienam patinka mediniai suolai ir virtuvės kvapai kavinės salėje. Tad viena užduočių, kurių ėmėsi startuolio kūrėjai – suplanuoti tokią vakarienę, kurios dalyviams lietuviškos šaknys būtų pristatytos naujoviškai, patraukliai ir estetiškai. Savo pagrindiniu pasiūlymu startuolis įvardija „Folk“ vakarienę, kurios metu dalyviai restorane ne vien ragauja lietuviškos virtuvės patiekalus, bet ir turi galimybę išvysti profesionalios folkloro kapelos „Ratilai“ pasirodymą. Trijų patiekalų vakarienė su lietuviškos liaudies muzikos koncertu kainuoja nuo 36 eurų.

Platformoje taip pat galima rasti pasiūlymų 2 val. turui paspirtukais su gidu, vienam asmeniui kainuojantį 25 eurus, sūrio ir vyno turą halės turguje, kurio metu galima sužinoti apie lietuvių mitybos įpročius. Mėgstantiems pasivaikščiojimus neabejotinai patiks „Rytinis kavos turas“, kurio metu drauge su gidu keliautojai gurkšnodami kavą per nedidelius kiemelius žingsniuoja nuo „Mo“ muziejaus per visą senamiestį.

Tikslinė kūrėjų auditorija – savarankiškai keliaujantys žmonės, kurie veiklos ieško tinklaraščiuose ir kelionių platformose, rekomendacijų klausia viešbučių darbuotojų. Kita svarbi grupė – tai atvykstantys verslo svečiai, kuriems užimti reikalingi kokybiški užsiėmimai, tokioms grupėms kūrėjai siūlo ir individualiai sudarytas patirčių kombinacijas.

Naudą sumanytojai įžvelgia ne vien ieškantiems potyrių, tačiau ir smulkiajam verslui – mažesniems sostinės tiekėjams, kurių siūlomoms paslaugoms trūksta reklamos. Augantis susidomėjimas iš potencialių klientų mažuosius verslininkus taip pat skatina pasitempti – dažnu atveju jų siūlomos paslaugos įdomios, patrauklios, tačiau tenka patobulinti pristatymą, programą ar aptarnavimą.
Kol kas startavę su 10 pasiūlymų, „FeelZCity“ kūrėjai ateityje planuoja pasirinkimą plėsti. Startuolio kūrėjai į ateities perspektyvas žiūri pozityviai – jų skaičiavimais idėjos sėkmei reikalinga pritraukti vos 1 proc. vilniečių ir 1 proc. visų atvykstančių turistų.

Platformos idėjos autorė Vilija Malinauskaitė pasakoja, kad vystyti startuolį nėra lengva ir dažniausiai kelias baigiasi dar nė neprasidėjęs. Pasak jos, gerų idėjų turi daug kas, tačiau trūksta laiko ir pasiaukojimo jos įgyvendinimui, todėl SEB spartaus verslo augimo programa buvo spyris eiti pirmyn.

Intensyvus mokymasis programos metu, mentorių pagalba ir dažni atsiskaitymai leido ne vien įgyti žinių, tačiau ir įgyti patirties pristatant, parduodant idėjas, daug minčių kildavo ir diskutuojant su kitais dalyviais ir verslo angelų atstovais. Startuolis „feelZcity“ gimė praėjus metams nuo pirmosios SEB spartaus verslo augimo programos pabaigos, kur kūrėjų komanda su savo pristatyta kelionių platformos idėja tapo vienais iš programos laimėtojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją