Šiandien pristatomas iki rugsėjo 26 dienos truksiantis projektas „Patirk Lietuvą su RASA“, kurio metu lietuviai bus kviečiami keliauti, skanauti dar neragautus lietuviškus patiekalus, pažinti šalies praeitį ir kultūrą, atrasti unikalias vietoves.

Projekto idėjos autoriaus ir organizatoriaus „RASA“ gaivieji gėrimai įmonės atstovė Rasa Girkontienė sako, kad vienas pagrindinių tikslų – lietuvius pakviesti į dar nematytus, bet nuostabaus grožio, unikalius miestelius – Silavotą, Pakruojį, Vilkiją, ir kitus, aplankyti muziejus, nišines, išskirtines vietas bei skatinti jų lankomumą. Projektą sudaro trys pagrindinės temos – Skanauk, Pažink, Atrask, kurias pristato projekto personažas, keliautojas. Kiekvieną iš temų personažas atspindi vis kitame amplua. Smalsuolis kviečia pažinti Lietuvos praeitį ir kultūrą, gamtos mylėtojas atrasti nuostabius šalies kraštovaizdžių kampelius, o virėjas – skanauti dar neragautus lietuviškus patiekalus.

Kiekvienai temai priskiriama 10 objektų, į kuriuos nuvykus tereikia nuskenuoti QR kodą, gauti RASA taškus ir valiutą. Taškai kaupiami aktyviausio keliautojo prizui gauti, o valiutą bus galimybė iškeisti į prizus viso projekto metu.

Nuo gilias tradicijas turinčių patiekalų iki aktyvaus poilsio

„Mes labai mylime Lietuvą ir norime skatinti iš naujo atrasti gimtąją šalį, paragauti dvarų virtuvės patiekalų, kaimiško, natūralaus maisto, patiems gaminti arba pasidžiaugti vaišingumu. Siekėme atrinkti įdomiausius maršrutus, kurie tiks tiek jaunuolių kompanijai, poroms, tiek šeimoms su vaikais. Visi projekto dalyviai galės pasirinkti, kas jiems įdomiausia, nes objektai išties spalvingi, skirtingi ir įdomūs – nuo aktyvios veiklos, nuotykių iki ramaus, pažintinio pasivaikščiojimo“, – komentavo R. Girkontienė.

Aktyvus keliautojas, charizmatiškasis Marius Lucka projekto personažu parinktas neatsitiktinai.
Daugybėje pasaulio šalių jau spėjęs apsilankyti aktyvus vaikinas skatina nepamiršti ir gimtosios šalies. „Manau, labai svarbu pažinti tai, kas aplink mus – didinti supratimą apie tai, kas sava. Lietuvoje yra daug nuostabių vietų, tad pirmiausiai skatinu aplankyti mūsų miestus ir miestelius“, – linkėjo M. Lucka.

Projektą remia ir keliauti kviečia nuotykių parkas „Tarzanija“, „Grand Spa Lietuva“, „Viada“, „Varlė“ įmonės, o informaciniu partneriu tapo Delfi naujienų portalas. „Manau, tai labai linksmas projektas, skatinantis keliauti po mūsų kraštą. Daugelis vyksta į užsienį, nors nėra ištyrinėję Lietuvos, tad labai skatinu prisijungti. Mes atvykusius į nuotykių parką vaišinsime šokoladiniu – burokėlių pyragu, o jau surinktus taškus projekto dalyviai galės iškeisti į pramogas“, – sakė „Tarzanija” nuotykių parko atstovė Aurelija Aldonytė.

„Grand Spa Lietuva“ rinkodaros ir pardavimų direktorė Daiva Dubosaitė įsitikinusi, kad keliauti ir pažinti – iššūkis kiekvienam iš mūsų. „Dažnai manome, kad atsiplėšti nuo kasdienybės ir ieškoti atgaivos geriausia toli nuo Lietuvos. Ar iš tiesų mes taip gerai pažįstame savo šalį, ar žinome jos kultūros paveldą, architektūros šedevrus ir kitus, istorinę, kultūrinę vertę turinčius objektus? O juk Lietuva turtinga savo istorija, lankytinomis vietomis ir tikrai nėra nuobodi, tereikia mokėti ją prakalbinti. Džiaugiamės prisijungę prieš šio judraus projekto ir galėdami suteikti dalyviams progą pažinti ir naujai atrasti sveikatos ir poilsio šalį – Grand Spa Lietuva“, – sakė D. Dubosaitė.

Įmonės „Varlė” atstovas Marius Butauskas mano, kad šis projektas daugeliui taps šios vasaros ryškiausiu prisiminimu ar nuotykiu. Visada džiaugiamės galėdami draugauti su tais, kurie sukuria progas patirti smagias akimirkas. Šiam projektui skyrėme išmaniųjų apyrankių ir ausinių komplektus, kuriuos žmonės galės gauti iškeisdami savo sukauptus projekte taškus“, – sakė M. Butauskas.

„Norime parodyti šalies vairuotojams, kad Lietuvoje yra vietų, kuriose verta pakeliui sustoti. „Viada“ degalinės yra išsidėsčiusios visoje Lietuvoje, kiekviename regione. Todėl nusprendėme prisidėdami prie šio projekto jas paversti savotiškais turizmo centrais, kuriuose būtų galima rasti informacijos apie tame regione ar apylinkėse esančias įdomias ir dėmesio vertas vietas. Šalies gyventojai planuodami keliones pas artimuosius arba vykdami atostogauti, pasitelkę šio projekto žemėlapius, galės pakeliui pamatyti dar neatrastų šalies vietų“, – teigia „Viada LT“ marketingo vadovė Š. Kulšytė-Žičkienė.

Tad nedelskite ir leiskitės į keliones kartu su RASA, kupinas nuotykių, gerų emocijų, pažinimo ir šypsenų. Daugiau informacijos apie projektą rasite lietuvasurasa.lt

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)