Aviakompanijos duomenys rodo, kad per metus daugiau nei 10 tūkst. skrydžių būna paveikti vėluojančio bagažo. Taip pat per pastaruosius 5 metus keliautojų kelionės laikas tolygiai trumpėjo ir šiandien kas trečias „Wizz Air“ keleivis pasirenka 3 dienų ar net trumpesnę kelionę.
Dėl šių priežasčių klientai keliauja su lengvesniu ir labiau apgalvotu bagažu. Kas trečias keleivis įsigyja registruotą bagažą, o kas septintas pasirenka keliauti su kelioniniu krepšiu, kuris gali būti įsinešamas į orlaivio saloną.
Nuo lapkričio 1 d. keleiviai su savimi orlaivio salone galės turėti vieną rankinį bagažą, kurio išmatavimai atitiks šiuos matmenis 40 x 30 x 20 cm, o keleiviai, įsigiję „WIZZ Priority“ paslaugą, su savimi galės turėti ir bagažą, kurio išmatavimai atitiks šiuos matmenis 55 x 40 x 23 cm.
„Džiaugiamės galėdami pristatyti naują bagažo politiką, kuri leidžia keleiviams pasirinkti iš daugybės skirtingų rankinio bagažo variacijų, – sako „Wizz Air“ marketingo vadovas Johan’as Eidhagen’as. – Esame įsitikinę, kad plati, daugiau nei 50 skirtingų variacijų bagažo pasiūla atitiks kiekvieno keliautojo poreikius ir mūsų keleiviai toliau mokės už tas paslaugas, kurias jie nori naudoti. Nuo lapkričio 1 d. sudarysime sąlygas keliauti dar patogiau, nuolat siūlydami mažiausias bilietų kainas plačiame bendrovės tinke, jungiančiame 143 kryptis 44-iose šalyse.“
Vadovaujantis keleivių atsiliepimais ir besikeičiančiomis kelionių tendencijomis, bendrovė pristato 10 kg registruojamą bagažą, kurio kainos prasideda nuo 7 Eur. Prioritetinės registracijos ir įlaipinimo kainos prasideda nuo 5 Eur, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Iki spalio 10 d. įsigytiems bilietams be „WIZZ Priority“ paslaugos laikotarpiui po lapkričio 1 d. suteikiamas nemokamas 10 kg registruojamas bagažas, o registruotiems bilietams bus suteikta „WIZZ Priority“ paslauga.