1. Skrydžio kapitonas lėktuve turi daug valdžios.

Užsivėrus lėktuvo durims, federalinės taisyklės skrydžio kapitonams suteikia gana neribotą valdžią, teigia „Think Aviation“.

Skrydžio kapitonai turi teisę suvaržyti keleivį, surašyti testamentą, skirti baudą ar neįsileisti keleivio, kuris atrodo ligotas. Skrydžio kapitonui lėktuve priklauso galutinis žodis – reikia daryti tai, ką jis sako.

2. Skrydžio palydovams neskaičiuojamas uždarbis, kol neužsidaro lėktuvo durelės.

Tiems skrydžio palydovams, kurie gauna valandinį uždarbį, pinigai pradedami skaičiuoti tik tuomet, kai užsidaro orlaivio durys. Panašiai būna ir atskridus: pinigų skaičiavimas nutrūksta, kai lėktuvo durys atidaromos, pažymi „The Points Guy“.

Taip, visas tas laikas, kol palydovai paruošia skrydžiui lėktuvą, įlaipina keleivius, atlieka saugumo patikrinimus ir palydi keleivius iš lėktuvo, nėra apmokamas.

Dėl šios priežasties daug Europos oro linijų bendrovių taiko atlyginimų sistemą ir daugelis įgulos narių gauna neapmokestinamus priedus, kuriais padengiamos tokios išlaidos kaip maistas lėktuvo stovėjimo užsienyje metu.

3. Lėktuvo įgula neleidžia dienpinigių lėbavimui.

Federalinės taisyklės įgulos nariams draudžia vartoti alkoholį, likus aštuonioms valandoms iki skrydžio, o pačių oro linijų bendrovių taisyklės gali būti dar griežtesnės. Jei lėktuvas užsienyje stovi pernakt, dauguma įgulos narių kažką užkanda ir eina miegoti, nes jei darbo vietoje jie bus sučiupti neblaivūs ar kamuojami pagirių, jų laukia griežtos bausmės.

„Gali atvykti į darbą, o kažkas pakvies tave pasitikrinti alkotesteriu ar atlikti narkotikų testą, - „The New York Post“ pasakojo buvęs skrydžių palydovas Shawnas Kathleenas. – Taigi niekas nerizikuoja“.

4. Skrydžių palydovai veikiausiai galėtų priimti gimdymą.

Skrydžių palydovai nėra tik padavėjai danguje – jie turi mokėti daug dalykų. Ruošiantis tapti skrydžių palydovu, reikia įgyti virtinę techninių ir saugumo žinių.

Kaip „The Points Guy“ pasakojo stiuardesė Carrie A. Trey, „per praktinius testus simuliatoriumi reikia mokėti užgesinti gaisrą, diagnozuoti įvairius negalavimus, sutvarstyti lūžusią galūnę, sustabdyti kraujavimą iš nosies, atlikti dirbtinį kvėpavimą ir, taip, priimti gimdymą“.

5. Įstoti į stiuardų mokyklas kartais būna sunkiau negu į universitetą.

Dauguma žmonių neįsivaizduoja, kaip sunku tapti skrydžio palydovu. Oro linijų bendrovės „Delta Airlines“ skrydžių palydovų ruošimo programa garsėja tuo, kad į ją yra labai sunku patekti. 2016 metais iš 150 tūkst. pretendentų įstojo tik 1 proc. Palyginimui: įstojimo į Harvardo universitetą rodiklis 2016 metais buvo 5,2 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)