Pasak vyro, kelionė birželio pradžioje keturiomis žvaigždėmis įvertintame viešbutyje kainavo 450 Eur asmeniui, tačiau sumokėtų pinigų tikrai nebuvo verta. Evaldo atsiųstose nuotraukose matoma, kad viešbučio būklė tikrai prasta: aplūžę baldai, nešvarūs indai, nusidėvėję gultų čiužiniai ir ne itin viliojančiai atrodantis maistas.

Pasak su DELFI bendravusio poilsiautojo, kambariai nebuvo tvarkomi nė karto per visą savaitę, rankšluosčiai buvo pakeisti tik paskambinus kelionių organizatoriaus atstovei.

„Pisuaruose vanduo nenusileido, maistas šlykštus, šiltą alų pilstė iš „bambalių“, alaus bokalai – plastikinės stiklinės, vyno taurės taip pat plastikinės ir nutrintos nuo plovimo. Pirkome „viskas įskaičiuota“ kelionių paketą, bet jei į restoraną ateidavome vėliau, šilto maisto nebūdavo likę. Vakare norintys pasėdėti viešbučio teritorijoje galėjo tai daryti tik lauko teniso aikštelėje (ten tik 3 stalai). Tinklapyje rašo, kad prie baseino yra skėčiai, gultai, čiužiniai, bet yra tik plastikiniai gultai, o čiužiniai sumesti šiukšlyne. Rašo, kad yra smiginis, bet jo nebuvo, vaikų baseino nuotrauką taip pat turiu. Savo vaikų ten tikrai neleisčiau,“ – nusiskundimus vardijo pasipiktinęs lietuvis.

Išvydę savo viešbutį poilsiautojai iš Lietuvos kreipėsi į „Tez Tour“ atstovę, prašė pakeisti viešbutį, tačiau nesėkmingai. „Atstovė, mums liepė primokėti, jei norime kito viešbučio, tačiau kelionės sutartyje tokio punkto nėra. Ten rašo, kad turi pakeisti į tokio pat lygio ar geresnį be jokios priemokos,“ – pasakojo Evaldas.

Grįžę į Lietuvą dėl atostogas apkartinusio viešbučio lietuviai raštu kreipėsi į kelionės organizatorių. Sulaukęs išsamaus atsakymo į pretenziją Evaldas pasipiktino, kad „Tez Tour“ šiame viešbutyje nieko blogo nemato. „Jiems atrodo, kad paslaugos buvo suteiktos tinkamai ir kokybiškai“, – nusivylimo neslėpė vyras.

„Tez tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė DELFI komentavo, kad susiklosčiusi nemaloni situacija jų įmonei yra žinoma, tačiau gynėsi, kad visa informacija apie viešbučius klientams yra prieinama dar prieš kelionę, o pretenzija vis dar nagrinėjama.

„Skirtingai nei kiti kelionių organizatoriai, „Tez Tour“ turi didžiulę viešbučių pasiūlą, iš kurios keliautojai gali išsirinkti sau tinkamiausią apgyvendinimą. Siekdami užtikrinti tinkamą, lūkesčius atitinkantį apgyvendinimą, mes visuomet skatiname keliautojus bendradarbiauti su kelionių konsultantais, kurių padedami jie išsirenka konkretų viešbutį. Taip pat nuolat raginame skaityti kitų keliautojų atsiliepimus apie viešbučius“, – aiškino ji.

Pasak kelionės organizatoriaus atstovės, keliautojams sugrįžus iš atostogų, tam, kad susirinktų kuo „šviežesnius“ atsiliepimus, įmonė ragina visus savo keliautojus pasidalinti atostogų įspūdžiais – keliautojai gauna laiškus, kuriuose prašoma įvertinti savo atostogas bei paslaugas.

Viešbutis Dora Beach Hotel

Vadovės teigimu, kelionių organizatorius dėl šio viešbučio skundų nebuvo gavęs.

„Esame įsivedę ne vieną saugiklį, kuriuo siekiame labiau kontroliuoti viešbučių kokybę, taip pat nuolat raginame savo keliautojus domėtis apgyvendinimu ir savo iniciatyva, kad galiausiai pasirinkta apgyvendinimo paslauga atitiktų būtent konkretaus asmens lūkesčius. Šiuo minimu atveju keliautojas pasirinko ekonominės klasės viešbutį. Prie viešbučio aprašymo yra pateiktas aprašymas, kad tai – ekonominės klasės viešbutis. Skundų dėl šio viešbučio nesame gavę. Tačiau viešbučio situacija, kaip ir skundas, yra vertinami ir sprendimas bus priimtas“, – tikino I. Aukštuolytė.

DELFI priminė, kad klientas jau gavo atsakymą į pretenziją, kurioje buvo nesutinkama su jo prašymu gauti kompensaciją. Pasiteiravus, ar kliento skundas bus dar kartą nagrinėjamas, I. Aukštolytė patikslino, kad kliento skundas pirmuoju etapu jau išnagrinėtas, o pakartotinas kreipimasis nebuvo gautas.

Bendrovės atstovė taip pat teigė, kad „Ekonominės klasės viešbučiuose“ kambarių nusidėvėjimas bei žemesnis teikiamų paslaugų lygis neturėtų stebinti: „Siekdamas išvengti neatitikimų tarp to, kaip save vertina pats viešbutis, t. y. kiek žvaigždučių skelbiasi turintis, kelionių organizatorius „Tez Tour“, remdamasis patirtimi turizmo srityje ir siekdamas formuoti teisėtus klientų lūkesčius, ekonominės klasės viešbučius papildomai pažymi kataloge arba internetinėje svetainėje kaip „Ekonominės klasės viešbutį“. Šis žymėjimas paremtas objektyviu kelionių organizatoriaus vertinimu bei turistų atsiliepimais. Šiuose viešbučiuose galimas kambarių, kitų patalpų, baldų ir/arba inventoriaus nusidėvėjimas, žemesnis teikiamų paslaugų lygis, mažesnis jų kiekis, kuklesnis maisto pasirinkimas, vangesnis aptarnaujančio personalo darbas nei įprastai atitinkamą kategoriją turinčiuose viešbučiuose.“

Viešbutis Dora Beach Hotel

Pasak I. Aukštuolytės, viešbučių vertinimas atliekamas atsižvelgiant ne tik į svečių, bet ir į kelionės vadovų bei kelionių agentūrų darbuotojų atsiliepimus, taip pat pasikeitus viešbučių savininkams, visiškai ar iš dalies renovavus viešbutį ar atsiradus kitoms naujoms aplinkybėms. „Šis statusas neturi nieko bendra su viešbučio kategorija šalyje, tačiau formuoja teisėtą turisto lūkestį, apibrėždamas viešbučio būklę, teikiamų paslaugų spektrą, aptarnavimo kokybę ar maisto pasirinkimą. Visa ši informacija turistui pasiekiama,“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (380)