„Kainos čia 3 kartus didesnės nei mieste, o viešbutį siūlė tik gyvenantiems ne Vilniuje, todėl teko vykti namo. Apie 20.30 val. Vėl vykome į oro uostą, o nuliūdusiems vaikams kelis kartus aiškinome, kodėl esame ne lėktuve, ne prie jūros“, – skundėsi vyras.

Į Burlgarijoje esantį Varnos oro uostą lietuvių šeima atvyko tik apie 1 val. nakties, bet išvargusių keleivių vargai nesibaigė.

„Lėtu autobusiuku su priekaba į viešbutį atriedėjome tik apie 04.30 val. Autobusas labai lėtai važiavo, todėl vietoje kelių valandų kelionės į Bulgariją išėjo beveik para laiko. 100 km autobusiukas su lagaminų prikrauta priekaba „vilkosi“ it sužeistas vėžlys, apie 40-50 km/val greičiu. Gal bijojo lagaminus pamesti? Mus lenkė tradiciniai dideli autobusai,“ - pasakojo kelione nusivylęs vyras.

Pasak jo, autobuse nebuvo vietos kur miegoti, vaikai cypavo, „nulūžo“ ant rankų, miegojo neramiai ir muistėsi. „Nebuvo vietos miegui, pavyzdžiui, antros kėdės. Maždaug 18 vietų autobusiuke buvo 17 keleivių. „Novaturo“ atstovė kartu nevažiavo, nieko apie Bulgarijos subtilybes nepasakojo, buvo tik 1 minutei atlėkusi visų suskaičiuoti ir susitikimą paskyrė ne kaip įprasta kitą parą, o tik birželio 26 d. 16.30 val. Beveik pusantros paros be informacijos, kurią turi suteikti kelionės operatorius. Manau, kelionės organizatorius ir čia sutaupė skirdamas mažą, vos besivelkanti autobusiuką su priekaba!" - kaltinimus išsakė į DELFI kreipęsis skaitytojas.

„Tai vienos paros poilsio negavome, todėl, manau, reiks „Novaturo“ prašyti grąžinti pinigus už tai, kartu su kompensacija už naktinius vaikų pervežimus. Vaikams 4 ir 5 metai, juk specialiai rinkomės rytinį skrydį, kad galėtume apie 12 val. eiti prie Juodosios jūros, o čia visiems teko naktinėti. Tokios poilsio pradžios nelinkėčiau priešui", - teigė Bulgarijoje ramias atostogas planavęs vyras.

Bulgarija

DELFI susisiekė su „Novaturo“ marketingo ir viešųjų ryšių projektų vadove Dovile Zapkute ir pasiteiravo, kodėl į viešbutį keliautojus autobusas vežė taip ilgai ir ar žmonės gali tikėtis kompensacijų.

„Suprantame, kad pasitaikantys skrydžių vėlavimai visoje industrijoje, o taip pat ir mūsų vežėjų sukelia nepatogumų klientams. Tokiais atvejais, suprasdami savo klientus, visuomet stengiamės, kad atidėti skrydžiai turėtų kuo mažesnės įtakos suplanuotoms klientų atostogoms. Pervežimų iš oro uosto iki klientų pasirinktų viešbučių trukmė priklauso nuo viešbučio lokacijos, eismo sąlygų ir kelių infrastruktūros, būdingos tai šaliai. Kiekvienu atveju atsižvelgiame ir vertiname į išsakytus klientų komentarus, tiek teigiamus, tiek ir neigiamus – tai padeda mums tobulinti aptarnavimo paslaugas. Kalbant apie kompensacijas – kiekvienas klientas turi teisę kreiptis į mus su pastabomis – visi atvejai yra nagrinėjami individualiai, bendraujant su klientu“, - sakė Dovilė Zapkutė.