Prabangių kelionių organizatorius savo svečius pakvietė pažiūrėti naujos Agatos Kristi detektyvo „Žmogžudystė Rytų eksprese“ ekranizacijos su Johnny Deppu ir Penelope Cruz, nes kelionių organizatorius atstovauja boutique viešbučių, traukinių ir laivų tinklui „Belmond“, o būtent „Belmond“ priklausančiame prabangiame traukinyje „Venice Simplon–Orient–Express“ ir buvo nufilmuota ši kvapą gniaužianti juosta.

Renginio vedėju tapo Tadas Rimgaila, kuris kartu su savo asistentais pasipuošė originaliomis Rytų ekspreso palydovų uniformomis, atskaidrintomis tiesiai iš Paryžiaus. Originalų tortą su traukiniu sukūrė jo žmona, žinoma konditerė Liucina Rimgailė.

Torto su originaliu traukiniu ragavo lenktynininkas Darius Jonušis, verslininkas Žilvinas Grigaitis, Graikijos ambasadorė J.E. Dr. Vassiliki Dicopoulou, Greta ir Aidas Akcijonaičiai, fotografas Gediminas Žilinskas su drauge Deimante Kazėnaite, gitaristas Aurelijus Globys su drauge Rita, interjero dizainerė Etmė Kuliešiūtė, „Belmond“ kompanijos atstovė Ksenija Kozeradskaja, specialiai atskridusį į renginį.

Foto: Organizatorių nuotr.

Traukiniai – ypatinga agentūros direktorės Ajos Rutkauskienės aistra. Traukinių dunksėjimas žymėjo visą jos vaikystę ir jaunystę, būsimoji luxury travel kelionių organizatorė užaugo namuose šalia traukinio bėgių, kur dieną naktį dundėdavo traukiniai. „Traukiniai – mano romantika, iš pradžių nekenčiau šito tuk tuk garso, o dabar labai pasiilgstu, tai taip romantiška! Juolab, kad dabar traukiniai tampa ne susisiekimo, o poilsio priemone, kurioje ilsimasi, mėgaujamasi prabanga, o pro langą skrieja neatrasti kraštai. Kad ir „Belmond“ traukinys „Venice Simplon–Orient–Express“ – tikras prabangos ant ratų simbolis, kelionė laiku, nukelianti į Auksinį kelionių amžių – tuomet, kai poliruotu medžiu, puošniais apmušalais dekoruotais traukiniais su taure šampano keliavo Marlena Dietrich, Monako princesė Grace, Charles de Goaulle‘as ar Honore de Balzacas“, – sako Aja.

Foto: Organizatorių nuotr.

Išskirtinių kelionių organizatorius buvo įkurtas 2008-aisiais, pačiame ekonominės krizės apogėjuje. „Mečiau dešimtmetį puoselėtą darbo vietą įprastoje kelionių agentūroje. Visi sukiojo pirštą ties smilkiniu, niekas manęs nepalaikė, net mama. Įstatiniam kapitalui skolinausi, o pirmuosius mėnesius dirbau ant grindų, nes baldams neužteko pinigų. Praėjus dešimčiai metų, galiu pasakyti, kad sprendimas buvo labai teisingas, nes prabangaus turizmo apimtys tolygiai auga ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Žmonių keliavimo įpročiai keičiasi, jie supranta, kad lėktuvo bilietas verslo klase ir viešbučio užsakymas per internetines rezervavimo sistemas – tai ne jau suorganizuota kelionė, o tik jos pradžia“, – pasakojo renginyje pakalbinta agentūros vadovė Aja. Moteris Žemės rutulį apkeliavo jau ne kartą, nes pusę metų praleidžia išvykose ir komandiruotėse.

Pasak Ajos, prabangus turizmas – tai kelionės, kurių pats nesusikursi. „Išskirtinių viešbučių nėra jokiuose rezervavimo sistemose. O jeigu ir yra, tai visuomet rodo, kad nėra laisvų kambarių. Kai kurie prabangaus slidinėjimo kurorto Kurševelio viešbučiai išvis neturi viešų rezervavimo sistemų. Kambarius gali užsakyti tik nuolatiniai klientai arba prabangaus turizmo asociacijoms priklausantys įgalioti agentai.

Foto: Organizatorių nuotr.

„Pasaulyje egzistuoja uždari kelionių profesionalų klubai ir parodos – PURE Marakeše, ILTM Kanuose, „Le Miami“ Amerikoje, „Emotions“ Barselonoje. Čia susitinka prabangių viešbučių, traukinių, laivų, jachtų paslaugų tiekėjai ir pardavėjai. Tai uždaras įgaliotų agentų ratas, kurie įrodė, kad jie gali dirbti su išskirtiniais klientais ir parduoti prabangias paslaugas“.

Bilietai į koncertą, kuriame neliko laisvų vietų? Patekimas į „Victoria‘s Secret“ šou, į kurį neparduodami bilietai? Įėjimas į Kanų kino festivalį? Restoranas, kuriame staliukai užrezervuoti dviem mėnesiams į priekį? Tai – iššūkiai, kuriuos įveikia prabangių kelionių agentai.

„Luxury travel“ tai – keliavimo būdas, kai kelionė sukuriama specialiai klientui, ji unikali, nekopijuojama ir kitiems nepardavinėjama. Jeigu žmogus nori sėdėti lėktuve prie lango, jis ten ir sėdės, o jei jam patinka raudona spalva, viešbučio kambarį jis gaus dekoruotą raudonai.

„Mūsų klientai – labai daug keliavę žmonės, išmaišę pasaulį ir supratę, kad keliones reikia patikėti profesionalui. Kartais iš klientų gauname tik datas su atostogų dienomis, visa kita turime nuspėti. Prabangių kelionių segmente, kitaip nei masiniame turizme, kelionių agentai padeda sutaupyti ir gauti daugiau paslaugų už tą pačią kainą. Pavyzdžiui, užsisakant viešbučius, suteikiami aukštesnio lygio kambariai su liokajais, organizuojamas specialus pasitikimas, svečių laukia šampanas ir vaišės kambaryje, suteikiamos paslaugos SPA centruose“, – uždaro prabangaus turizmo pasaulio paslaptis atskleidė Aja.

Kiek kainuoja prabangus turizmas? „Jei žmogus gali sau leisti 500 eurų už naktį viešbutyje, tai jau prabangu. O toliau viskas priklauso nuo kelionės trukmės ir žmonių skaičiaus. Šeimos atostogos savaitei gali kainuoti kelis šimtus tūkstančių eurų“, – sako dešimtąjį „Boutique Travel“ gimtadienį švenčiančios agentūros įkūrėja Aja Rutkauskienė.