„Sezoniškumas vis dar lieka vienu pagrindinių turizmo sektoriaus iššūkių. Siekdami didinti atvykstamojo turizmo srautus į mūsų šalį rudenį ir žiemą su reklamos agentūromis bei Lietuvos turizmo rinkodarą užsienyje vykdančiomis mūsų atstovybėmis suplanavome daugybę reklamos kampanijų prioritetinėse rinkose, atsižvelgdami į tai, kas domina ir traukia kiekvienos šalies turistus. Jau sulaukėme atsiliepimų, kad mūsų šalies turizmo reklama ten yra gerai matoma ir paveiki. Be to, tradicines reklamos priemones nuolat papildome ir kampanijomis skaitmeninėje erdvėje“, – šiuo metu vykstančias kampanijas pristato laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Parasparnis virš užšalusio Galvės ežero. Toks žieminių Trakų vaizdas daugiau nei 300-uose ekranų su reklaminiu šūkiu „Cool is Real. Extreme escape to Lithuania“ pagrindinėse Londono metro stotyse Green Park, Leicester Square, Liverpool Street bei Oxford Circus buvo matomas visą lapkritį. Ryšių su visuomene konsultacinių paslaugų įmonės „Hills Balfour“, vykdančios Lietuvos turizmo rinkodarą Jungtinės Karalystės rinkoje, paskaičiavimu, keturias savaites truksiančios reklaminės kampanijos metu bus pasiekta beveik 9 mln. auditorija.

Tokia pati šalies reklamos koncepcija panaudota ir didžiausių angliškų kelionių žurnalų „Escapism“ ir „Lonely Planet“ gruodžio mėnesio numeriuose, turinčiuose šimtatūkstantines skaitytojų auditorijas.

Lietuva – europietiškos žiemos karalienė“. Tokia žinutė šią savaitę pasieks beveik milijoną didžiausių Izraelio leidinių „Israel hayom“, „Haarec“, „Maariv haboker“ ir „Globes“ skaitytojų. Reklama kvies Izraelio turistus per žiemos atostogas ir šventes rinktis kelionę į Lietuvą. Izraelio rinka yra viena iš labiausiai augančių Lietuvos tolimųjų atvykstamojo turizmo rinkų – pirmąjį šių metų pusmetį sulaukėme net penktadaliu daugiau Izraelio turistų nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Į iki galo nepažintą Lietuvą spalį ir lapkritį buvo kviečiami ir estai bei latviai. Spalį startavusios lauko reklamos kampanijos Taline ir Rygoje koncepcija – parodyti Lietuvą kitokiu kampu, juk Baltijos šalys labai panašios, neturi kardinalių kultūros ar gamtos skirtumų, kuriais būtų lengva prisivilioti turistų iš kaimyninių valstybių. Todėl šalies reklamai viešojo transporto laukimo paviljonuose ir reklamos vitrinose Estijos ir Latvijos sostinėse reklamos agentūra „New“ parinko Vilniaus, Kauno, Klaipėdos objektus kiek netikėtu rakursu su šūkiu „Its actually in Lithuania“.

Laisvės alėja

„Latvija ir Estija Kaunui yra itin svarbios šalys, džiugu, kad atvykstančių ir nakvojančių turistų srautas auga. Pagal pirmojo 2017 m. pusmečio statistinius duomenis, latviai yra ketvirtoje, o estai – penktoje vietoje pagal atvykstančių turistų srautus. Kaunas šių kaimyninių šalių gyventojams yra ne tik patogiai pasiekiamas, bet ir įdomus pažintinio, kultūrinio turizmo tikslais bei patrauklus dėl čia vykstančių didelių koncertų, renginių Žalgirio arenoje. Pastebime, kad kaimynai aktyviai keliauja ir ne turistinio sezono metu, žinoma, šaltuoju sezonu populiariausios yra savaitgalių išvykos, dar kitaip vadinamos trumposiomis atostogomis. Tad tokios šiuo metu vykdomos reklaminės kampanijos kaimyninėse šalyse duos dar didesnį žinomumą ir matomumą ir Kaunui“, – įsitikinusi VšĮ „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė.

Publikacijos apie Lietuvos gamtą, kultūrą bei istoriją šį mėnesį pasirodė ir Nyderlandų žurnaluose „Roots“, „Zin“ bei „Historisch Nieuwsblad“, taip pat jų interneto portaluose, naujienlaiškiuose, socialiniuose tinkluose. Juose siekiama Lietuvą pristatyti kaip atvirą, įdomią, saugią šalį su išskirtinėmis kultūrinėmis bei gastronominėmis patirtimis, turtingą gamtos paveldu, aktyvaus poilsio galimybėmis. Reklamos kampanijos skirtos skatinti turistus keliauti atsakingai, pažinti šalies žmones ir tradicijas bei prisidėti prie Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies žinomumo didinimo bei teigiamo įvaizdžio formavimo. Turistų iš Nyderlandų srautas 2017 m. pirmąjį pusmetį išsiskyrė itin veržliu augimu. Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką šių metų sausio-birželio mėnesiais mūsų šalyje bent su viena nakvyne lankėsi 10,3 tūkst. olandų turistų, t.y. 26,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Nakvynių skaičius augo net 61,8 proc.!

Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentės Žydrės Gavelienės nuomone, reklama Lietuvai, kaip turistinei destinacijai, yra labai reikalinga: „Turizmas – greito vartojimo paslauga, tad norint, kad keliautojai įsimintų šalį, būtina išmintingai girdėtis ir matytis. Sveikintina, kad atliepti keliautojų širdis buvo pasirinkti profesionalūs reklamos specialistai, kurie tikrai išmano industriją, pažįsta rinką ir nuolat analizuoja, ką daro mūsų konkurentai. Reklaminiai šūkiai tikrai išskirtiniai, tikimės, kad juos įsimins vartotojas.“

Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką, per pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuvoje apsilankiusiųjų turistų iš užsienio skaičius augo 3,2 proc. – mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose bent su viena nakvyne apsistojo 1,24 mln. užsieniečių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)