Nėra tokio dalyko kaip nemokami pietūs. Visiems, kurie šią frazę kartkartėmis ištaria, vyras iš Kwong Wah Yit Poh Kinijoje turėtų, ką pasakyti.

Oro uostai – siaubingos vietos: per siauri bagažo konvejeriai, nešviežias maistas. Iš tiesų šios vietos šiek tiek primena gyvuliams skirtas erdves. Žinoma, yra viena išimtis – pirmosios klasės poilsio zonos, kurios turėtų būti kur kas patogesnės ir įspūdingesnės.

Internetinėje svetainėje news.com.au pasakojama istorija apie vyrą, įsigijusį „China Eastern Airlines” skrydžių bendrovės pirmosios klasės bilietą, Šaansi provincijoje esančiame oro uoste. Vyras pasinaudojo poilsio zona, prieš skrydį pasimėgavo gardžiu maistu ir kelionę ramia širdimi perkėlė į kitą dieną.

Šią schemą jis daug kartų pakartojo. Taip elgėsi kiekvieną dieną – daugiau nei 300 kartų tais pačiais metais. Galiausiai „China Eastern Airlines“ suvokė, kas vyksta, ir ėmėsi tirti atvejo, kai skrydis buvo atidėtas daugybę kartų. Kinas nepasimetė ir paprasčiausiai bilietą atšaukė gaudamas pilną kompensaciją. Štai ir puiki schema!

Parengta pagal užsienio spaudą

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)