D’Arcce'as Nealas serga cerebriniu paralyžiumi ir yra priklausomas nuo neįgaliojo vežimėlio. Vyro teigimu, kitiems išlipus iš lėktuvo jis laukė, kada ateis personalas pasirūpinti juo. Tačiau niekas taip ir neatėjo. Vyrui prireikė į tualetą, tad teko pasirūpinti pačiam savimi.

„Nusprendžiau išlipti iš kėdės ir šliaužti lėktuvu iki savo vežimėlio, įlipau į jį, tada susitvarkiau reikalus ir palikau oro uostą, – pasakojo neįgalus vyras. – Tai žemina. Niekas neturėtų daryti to, ką dariau aš“.

D’Arcce'as Nealas atstovauja žmonėms su negalia ir kaip tik tuo metu grįžo iš kelionės po San Franciską, kur sakė kalbą apie transporto prieinamumą neįgaliesiems.

„Pusę laiko jaučiausi taip, lyg oro linijos žmones su negalia laikytų antraeiliu dalyku“, – neslepia nuoskaudos vyras.

„United Airlines“ teigia apgailestaujančios dėl nesusipratimo. Deja, tai jau ne pirmas toks atvejis.
Neįgalus

Birželio mėnesį Theresa Purcell paskelbė padavusi į teismą „American Airlines“, kadangi jai teko į lėktuvą šliaužti. Pasak moters, jai registruojantis į lėktuvą, skrendantį iš San Diego į Havajus, oro uosto darbuotojas pasakė, kad jau nėra laiko vežimėlio rampai paruošti. Theresai Purcell neliko kito pasirinkimo, kaip šliaužti į lėktuvą stebint aplinkiniams.

Interviu „News 4“ Dara Baldwin iš Nacionalinio neįgaliųjų teisių tinklo patvirtino, kad tokių atvejų pasitaiko įvairiomis oro linijomis skrendantiems neįgaliems keleiviams ir per pastaruosius metus tokių nusiskundimų skaičius išaugo 9 procentais.

„2014 metais buvo apie 27500 su panašiais dalykais susijusių nusiskundimų, taigi, tai nėra neeilinis atvejis“, – teigia Dara Baldwin.