Sekite Perpasaulį.lt naujienas Facebooke! Tapkite mūsų gerbėju ir naudingas žinias keliaujantiesiems bei naujausius keliautojams aktualius įvykius sužinokite pirmi!

Ir padarė jis tai pakankamai reikšmingu būdu - šiandien Tarptautiniame Dalaso oro uoste nusileido didžiausias pasaulyje keleivinis orlaivis naudojamas civilinėms reikmėms - „Airbus A380“. Šio modelio lėktuvu oro linijų bendrovė nusprendė pakeisti iki šiol tuo pačiu maršrutu iš Sidnėjaus kursavusį „Boeing 747-400ER“ orlaivį, taip tikėdamasi padidinti keleivių srautus šia kryptimi maždaug 10 procentų. Priežastis paprasta - minėtas skrydis niekaip neprarado savo populiarumo, o vietų lėktuvo salone paklausa neretai net viršydavo pasiūlą.

Tai reiškia, kad nuo šiol ilgiausi pasaulyje komerciniai skrydžiai bus vykdomi didžiausiu pasaulyje keleiviniu lėktuvu.

„Šis sprendimas ne tik leis pasiūlyti mums dešimčia procentų daugiau vietų šio maršruto skrydžiuose, tačiau ir užtikrins efektyvesnį kuro suvartojimą, kas turėtų teigiamai atsiliepti bendroms skrydžio sąnaudoms“ - teigė „Quantas“ generalinis direktorius Alan Joyce pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje.

Tiesioginius skrydžius tarp Sidnėjaus ir Dalaso „Quantas“ vykdo nuo 2011 m. Iki tol šiame maršrute naudotas „Boeing 747-400ER“ prieš trejus metus buvo pasirinktas dėl teigiamų fiuzelažo savybių, taip pat tokių eksploatacinių privalumų kaip „stiprūs sparnai“ - šiuo terminu šnekamojoje kalboje dažnai apibūdinamas lėktuvo sugebėjimas įveikti ilgo nuotolio skrydžius, kurių didžioji maršruto dalis driekiasi virš (dažniausiai, Ramiojo) vandenyno.

13,800 kilometrų nuotolio skrydžiai iš Sidnėjaus į Dalasą bus vykdomi šešis kartus per savaitę, o pasiryžę įveikti šį maršrutą turės pasiruošti išbūti ore mažiausiai 15 valandų. Iš viso oro linijų bendrovė „Quantas“ iš Australijos į Šiaurės Ameriką vykdo 41 skrydį per savaitę.