Tai reiškia, kad lagaminas, kuris nebuvo perkeltas į jungiamąjį skrydį, galėtų būti skubiai surastas – taigi dingęs bagažas virstų praeitimi.

Žyma taip pat padėtų apsisaugoti ir nuo kitos problemos – kai bagažas pristatomas ten kur reikia, tačiau yra pavagiamas prieš tai, kai keleiviai jį atsiima, nes stovi pasų kontrolės eilėse.

Manuel van Lijf iš Air France-KLM mano, kad šios žymos bus savotiška oro kelionių revoliucija, ir įsivaizduoja, kad greitu metu šiuos prietaisus naudos visos oro linijos.

„Mes glaudžiai bendradarbiavome su savo tiekėjais ir su JAV oro linija Delta, kad tai būtų naudinga visai pramonei, o ne tik vienai oro linijai“, - jis teigė Future Travel Experience.

„Manėme, kad sukurti kažką tik mums būtų nenaudinga. Norėjome sukurti kažką, kas būtų naudinga pramonei ir keleiviams. Kilo idėja sukurti produktą, kurį galėtų naudoti keleiviai, skrendantys su Air France, KLM, Delta, Lufthansa ir kitomis oro linijomis, - tęsė jis. - Kodėl keleiviai turėtų pirkti nuolatinę žymą, jei ja galėtų naudotis tik vienose oro linijose?“

Žymos dar tobulinamos, bet oro linijos tikisi pradėti bandymus šių metų pabaigoje. Nedidelė grupelė keleivių galės išbandyti prietaisus jau šį gruodį.

Tobulinamos dvi žymų rūšys.

„eTag“ yra matoma etiketė, kuri būtų tvirtinama lagamino išorėje ir su ja būtų susisiekiama per Bluetooth.

„eTrack“ būtų tvirtinama lagamino viduje ir veiktų per GPS bei per Bluetooth bei galėtų būti sekama keleivio išmaniuoju telefonu.

Teoriškai, keleiviai galėtų tikrinti jų bagažo padėtį ir vietą visos kelionės metu – pavyzdžiui, apie tai, kad jų bagažas buvo įregistruotas, jie sužinotų po penkių sekundžių po proceso pabaigos.

Air France-KLM nėra vienintelė kompanija atliekanti tokius bandymus.

Lagaminus gaminanti kompanija Samsonite taip pat darbuojasi su „Track & Trace“ idėja, kuri leistų keleiviams elektroniniu būdu stebėti savo bagažą.