1. Vidury skrydžio išprotėjęs „JetBlue“ pilotas

„Mes nekeliausime į Las Vegasą“, - ištarė Claytonas Osbonas, prieš pradėdamas padriką pamokslą. Antrajam pilotui jis pareiškė, jog „niekas nesvarbu“ ir „mums reikia išbandyti tikėjimą“. Problema: „JetBlue“ skrydis 191 iš tikrųjų turėjo keliauti į Las Vegasą, o C. Osbornas buvo jo kapitonas.
„JetBlue“ priklausantis Airbus A320 orlaivis

Sunerimęs antrasis pilotas kreipėsi pagalbos į saloną. Keleiviams galiausiai pavyko izoliuoti nebesivaldantį pilotą ir lėktuvas saugiai, nors ir priverstinai nusileido Amarillo, Teksase.

Po kelis mėnesius trukusių tyrimų, medikų komisija galiausiai pateikė teismui savo išvadas - trumpalaikis psichozinis sutrikimas, pasireiškęs C. Osbornui buvo paprasčiausio miego trūkumo pasekmė. Po bemiegės nakties pilotuoti lėktuvą „JetBlue“ darbuotojas ryžosi ir lemtingos dienos rytą.

Tad paaiškėjo, jog pilotas, nors vėliau ir buvo pripažintas nekaltu dėl nepakaltinamumo, buvo teisus - į Las Vegasą jo valdomas lėktuvas tikrai neskrido.

2. „IndiGo Airlines“ pilotas, kuris iš tikrųjų nebuvo pilotas

Uniformos dėvėjimas dar nereiškia, kad gali pilotuoti lėktuvą. Po nemalonaus nusileidimo Goa oro uoste 2011 metais Goa - Delis skrydžio komandos nariai galėjo susiprotėti, kad kapitonui Parminderiui Kaurui Gulati trūksta kompetencijos. Žinių trūkumas pasireiškė ganėtinai įspūdingai, nes apgavikas pilotas leidosi Delyje nosimi į priekį – tai siaubinga  klaida, dėl kurios visi galėjo žūti. Vėliau paaiškėjo, jog P. Gulati suklastojo būtinus dokumentus, kad gautų piloto licenciją.
„IndiGo Airlines“ lėktuvas

3. „Southwest“ pilotas, užteršęs oro eismo kontrolės radijo bangas kalbomis apie savo prastą seksualinį gyvenimą

Pirma verslo taisyklė? Jei ruošiatės apkalbėti bendradarbius, įsitikinkite, kad jie jūsų negirdi. 2011 metais Jamesas Fritzenas Tayloras tai suprato labai nemaloniu būdu, nes jo licencija buvo sustabdyta net nesumokėjus atlyginimo už neapykantos kupiną tiradą radijo bangomis apie jo nepasitenkinimą su juo pastarąsias kelias savaites dirbusių stiuardesių išvaizda.

Deja, oro eismo kontrolės dažniu įrašas pasklido į visus Hiustono rajone buvusius lėktuvus. Tad jam nepasisekė dvigubai, nes: a) radijo bangos oro eismo kontrolei reikalingos, kad suteiktų gyvybę galinčias išgelbėti instrukcijas pilotams, įskaitant ir patį J. Taylorą; bei b) J. Taylor išvadino Hiustono stiuardeses „bjauriausiomis“. Vėliau jis įrašė atsiprašymą savo kolegėms, kurios skubiai žiniasklaidai nutekino patį dokumentą ir visą informaciją apie J. Taylorą.
„Southwest“ oro linijų bendrovės lėktuvas purškiamas preparatais, saugančiais nuo sniego ir apledėjimo

4. Nuo metamfetamino priklausomi „Lion Air“ pilotai

Didžiausios Indonezijos oro linijos turi rimtų problemų. Pastaraisiais metais būrelis „Lion Air“ įgulos narių, įskaitant ir 44 metų kapitoną Syaifulas Salamas, buvo suimti po teigiamų atsitiktinio darbuotojų narkotikų (metamfetamino) testo rezultatų. S. Salamas jį vartojo likus kelioms valandoms iki skrydžio.

Indonezijoje itin išpopuliarėjo krištolinis metamfetaminas, vadinamas „shabu“. Po šio gėdingo įvykio šalies Transporto ministerija šioms oro linijoms pritaikė sankcijas.
„Lion Air“ orlaivis dangaus fone

5. „America West“ pilotai, atėję į darbą girti

2002 metais Thomas Cloydas ir Christopheris Hughesas ganėtinai „pasisekė“, nes jie išvengė baisios situacijos, kai valdžia liepia apsukti lėktuvą ir grįžti į Majamio Tarptautinio oro uosto terminalą. Paaiškėjo, kad siaubingoji porelė praleido visą naktį gerdami „Coconut Grove“ bare ir pavėlavo į savo skrydį.

Jų nenormalus elgesys įspėjo komandą, kuri ir iškvietė policiją. Vėliau pilotai buvo teisiami ir nusiųsti į kalėjimą.
Spalvingos instaliacijos Majamio Tarptautiniame oro uoste

6. „Northwest“ pilotai, praskridę Mineapolį 150 mylių

Jei vairuojate automobilį, pravažiuoti posūkį nėra bėda, tačiau jei vairuojate žmonių pilną lėktuvą, pasekmės gali būti ganėtinai nemalonios – tai suprato Timothy Cheney ir Richardas Cole'as. Skrydyje iš San Diego į Twin Cities veteranas pilotas ir antrasis pilotas taip įniko į žaidimus nešiojamuose kompiuteriuose, kad ne tik praskrido savo tikslą 150 mylių, bet ir pamiršo kontaktuoti su oro transporto kontrole. Suprantama, dėl to kilo panika.
Delta-Northwest Airlines

7. Krovininio lėktuvo pilotas, kuris prisigėrė ir sudaužė lėktuvą Aliaskoje

Iki šios dienos dėl piloto girtumo nėra sudužęs nei vienas komercinis lėktuvas, tačiau tai menka paguoda tuzinui galvijų ir keturiems komandos nariams, kurie 1977 metais mirė Anchorage, Aliaskoje dėl girto „Japan Air“ krovininio lėktuvo piloto elgesio. Tai buvo trumpas skrydis – vos pakilęs 160 pėdų virš žemės, DC-8 užgeso ir smigo į žemę.

8. „Jetstar“ pilotas, kuris buvo pernelyg užsiėmęs žinučių rašymu, tad nenuleido važiuoklės

Juk pasitaiko, kad lėktuvui leidžiantis pamirštate išjungti telefoną, tad pasiekus žemę ir ryšiui atsiradus jūsų telefonas ima sprogti nuo visų jūsų draugų žinučių? Taip nutiko ir pilotui, kai jam reikėjo tupdyti lėktuvą.
„Jetstar“ įsigyti lėktuvai ruošiasi būti išgabenti į Australiją, Tulūza, Prancūzija

Šios Australijos mažų kainų oro linijų antrasis pilotas negalėjo patikėti, kad jo kolega pasirinko patį pavojingiausią skrydžio laiką žaidimams su telefonu. Tai, kad jis vos nepraleido nusileidimo, nes buvo nenuleidęs važiuoklės, grąžino pilotą į realybę, tad galiausiai lėktuvas nusileido saugiai.

9. Kvanktelėjęs „Air Canada“ pilotas

2008 metais į Londoną skridusio Boeing 767 antrasis pilotas buvo suimtas ir išvestas iš pilotų kabinos, nes viduryje skrydžio patyrė nervinį išsekimą. „Jo balsas buvo normalus, neatrodė, kad būtų girtas ar panašiai, tačiau jis keikėsi ir kvietė Dievą. Jis pasakė, kad nori pasikalbėti su Dievu“. Atėmus iš jo kontrolę, pilotui pavyko greitai ir saugiai nutupdyti lėktuvą Airijoje.
Bombardier CSeries orlaivio „uodega“

10. Muštynes pradėję „Air India“ pilotai

2009 metais iš Jungtinių Arabų Emiratų į Delį skridusio lėktuvo keleiviai „mėgavosi“ neįtikėtinu reginiu, kai du pilotai pradėjo muštynes su dviem komandos nariais, nes įtarė seksualinį priekabiavimą prie stiuardesės. Konfrontacija išaugo ir persikėlė iš pilotų kabinos į saloną, o skrydis tuo metu buvo nevaldomas. Ups.