Per kiekvieną iš minėtų dienų nukentės iki 50 tūkst. (12 proc.) iš 430 tūkst. „Ryanair“ keleivių.

„Ryanair“ šiandien (liepos 18 d.) patvirtino, kad šį rytą beveik 50 tūkst. savo klientų, liepos 25 – 26 dienomis turėjusių skristi į Belgiją, Portugaliją ir Ispaniją ar iš jų, jau išsiuntinėjo elektroninius laiškus ir trumpąsias žinutes, kuriose pranešė, kad dėl kai kurių įgulos narių streiko Belgijoje, Portugalijoje ir Ispanijoje jų skrydžiai bus atšaukti.

Visiems dėl atšauktų skrydžių nukentėjusiems keleiviams „Ryanair“ pasiūlė rinktis alternatyvius skrydžius, numatytus per septynias dienas prieš liepos 25 – 26 dienas ar septynias dienas po jų. Tačiau klientai taip pat gali susigrąžinti visus už bilietą sumokėtus pinigus.

Dėl būsimo streiko iš viso bus atšaukta:
– iki 200 skrydžių iš daugiau kaip 830 kasdienių „Ryanair“ skrydžių į Ispaniją ir iš jos (24 proc.);
– iki 50 skrydžių iš daugiau kaip 180 kasdienių „Ryanair“ skrydžių į Portugaliją ir iš jos (27 proc.);
– iki 50 skrydžių iš daugiau kaip 160 kasdienių „Ryanair“ skrydžių į Belgiją ir iš jos (31 proc.);
– iki 300 skrydžių iš daugiau kaip 2400 kasdienių „Ryanair“ skrydžių po visą Europą (12 proc.).

„Ryanair“ padidino savo Klientų aptarnavimo tarnybos darbuotojų skaičių, kad per artimiausias septynias dienas suspėtų aptarnauti ir grąžinti lėšas savo klientams.

Visi „Ryanair“ klientai, kurie kitą trečiadienį ar ketvirtadienį skrenda į Belgiją, Portugaliją, Ispaniją ar iš jų ir negavo jokio elektroninio laiško ar trumposios žinutės, turėtų tikėtis, kad jų skrydis įvyks, kaip numatyta – jie turėtų prisistatyti į savo išvykimo oro uostą, kaip įprastai (88 proc. visų „Ryanair“ klientų Europoje nenukentės).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)