Į lėktuvą, turėjusį iš Maljorkos Palmos oro uosto pakilti 17:35, keleiviai buvo susodinti laiku, tačiau praleidę viduje apie valandą bei gavę vos po dvi stiklines vandens, išlaipinti.

„Kai išlipome, pradėjome ieškoti informacijos oro uoste. Ten niekas nežinojo, kad mūsų skrydis atidėtas, iš pradžių mums sakė, kad turbūt pavėlavome, nes joks skrydis nebuvo atidėtas. Vėliau pamatėme, jog kilsime 19:30, dar vėliau - 20:20.

Oro uoste mums nesuteikė maisto, neleido pasiimti vaikų vežimėlių, niekas nedavė net vandens. Bandėme susisiekti su oro linijomis, tačiau niekas neatsiliepė“, - sakė keleivė, su DELFI kalbėjusi tuo metu, kai jų lėktuvas jau turėjo kilti.

Vilniaus oro uostas praneša, kad minėtas lėktuvas iš Maljorkos vėluos.

„Prieš skrydį buvo pastebėtas lėktuvo gedimas. Kapitonas iškvietė technikus, kurie nustatinėjo priežastį ir nežinojome, kiek tai užtruks. Pagal įprasta praktiką keleiviams turėjo būti suteikti maisto bei gėrimų čekiai, tačiau kol kas negaliu patvirtinti, ar tai buvo padaryta, mat tai turėjo atlikti mūsų partneriai. Šiuo metu keleiviai jau laipinami ir dar negalime pasakyti, ar jiems pagal reglamentą priklausys kompensacijos dėl vėluojančio skrydžio. Viskas priklausys nuo lėktuvo pakilimo laiko“, - DELFI sakė kompanijos „Small Planet“ rinkodaros skyriaus vadovas Simonas Bartkus.

DELFI primena, kad šių oro linijų skrydžių pastaruoju metu atidedama nemažai. Ne kartą kompanija atsiprašė keleivių dar prieš keliones dėl galimų skrydžių atidėjimų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (200)