„Norime būti sveikas, sąžiningas konkurentas Lietuvos rinkoje, norime sveikai konkuruoti su rinkos dalyviais. Nesiimsime kainų mažinimo, netaikysime dempingo. Elgsimės racionaliai, protingai“, - Eltai sakė P. Heniczas.

Paklaustas apie planuojamą užimti Lietuvos turizmo rinkos dalį, P. Heniczas sakė, kad kol kas nedeklaruos tokių tikslų. „Nenorime primesti tam tikrų sprendimų, kurie puikiai pasiteisina Lenkijos rinkoje ir leido užimti turimą poziciją. Bet kai ko nors imamės, stengiamės atlikti darbą veiksmingai. Čekijoje sau pasakėme, kad per trejus metus norime tapti rinkos lydere. Matome, kad ši perspektyva reali. Neskelbiame norintys, kad „Itaka“ per trejus taptų metus rinkos lydere Lietuvoje. Tačiau sieksime sveikos konkurencijos“, - sakė P. Heniczas.

Pasak P. Heniczo, „Itaka Holdings“ dalis Lenkijoje viršija 30 proc. turizmo rinkos, tad plėtros galimybės jau ribotos. Lietuvos rinką įmonė mato kaip labai perspektyvią. Būtent dėl to anksčiau jau norėta įsigyti lietuvių kelionių organizatorių „Novaturą“. Nepavykus šiam sandoriui, nuspręsta atidaryti savo padalinį Lietuvoje.

„Jau prieš maždaug devynerius metus nusprendėme pardavinėti produktą už Lenkijos ribų. 2009 metais užmezgėme bendradarbiavimą su Vilniuje esančiu „Alfaturu“. Nuo tų metų iki šio sezono iš Lietuvos su „Itaka“ keliavo keliasdešimt tūkstančių lietuvių. Dėl to negalime sakyti, kad „Itaka“ naujas, nežinomas prekės ženklas Lietuvoje. Tuos, kurie keliauja į Varšuvą ar grįžta iš jos, taip pat aptarnauja mūsų personalas“, - sakė P. Heniczas.

Pirmaisiais veiklos metais „Itaka Lietuvoje“ veiks apie 15 darbuotojų. P. Heniczo teigimu, pirmieji operatoriaus skrydžiai planuojami gegužės pradžioje. Kelionių operatorius organizuos poilsines keliones užsakomaisiais reisais iš Vilniaus. Kol kas bus siūloma keliauti į Turkiją ir Graikijos salas: Kretą ir Korfu.

„Jau senokai gerai parduodamos kelionės šiai vasarai. Mūsų pardavimai prasideda tik dabar, dėl to iš esmės jau esame pavėlavę, dėl to kol kas siūlysime tik tris kryptis. Ateityje formuodami pasiūlymus, atsižvelgsime į tai, kas paklausu jūsų rinkoje, taip pat į savo patirtį Lenkijoje“, - teigė P. Heniczas.

Pasak jo, apskritai „Itaka“ siūlo 100 kelionių krypčių penkiuose kontinentuose.

„Turime patikimų partnerių beveik kiekviename pasaulio kampelyje. Svarbu ir tai, kad mūsų finansinė situacija labai gera. Įmonė pelninga beveik nuo pat veiklos pradžios. Esame pakankamai gerbiami savo šalies mokesčių inspekcijos“, - dėl kelionių organizatorės patikimumo tikino P. Heniczas.

Itaka Lietuva“ generalinis direktorius Dominikas Milowskis Eltai sakė, kad kol kas įmonė nežengia nei į Latviją, nei į Estiją, tačiau bendradarbiavimu su šiomis šalimis rūpinsis Lietuvos įmonės.