Savo patarimais, kaip nepasimesti, dalijuosi ir aš – Makalius, Kauno oro uoste jau spėjęs apsilankyti ir viską patikrinti savo kailiu.

Pagrindinių šalies oro vartų statusu Kauno oro uostas galės džiaugtis iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val., kol Vilniaus oro uostas bus uždarytas rekonstrukcijai. Galiu patikinti, kad atsakingoms „pareigoms“ kauniečiai pasiruošė iš peties – į Kauno oro uostą perkelti ne tik beveik visi anksčiau Vilniuje vykdyti skrydžiai, bet ir sostinės oro uosto darbuotojai. Tam, kad vietos pakaktų kiekvienam keleiviui, Kauno oro uostas smarkiai išsiplėtė.

Daugiau vietos automobiliams statyti

Pradėkime nuo pradžių. Kaip žinia, būdų pasiekti Kauno oro uostą – apstu: nuosavu automobiliu, „CityBee“, traukiniu (dabar yra ir naktinių), o vėliau tereikia persėsti į 29 numeriu pažymėtą autobusą, kuris naktimis virsta 29E. Kauno oro uostas nesunkiai pasiekiamas ir „Toks“ arba „Ollex“ tarpmiestiniais autobusais – pastarieji rekonstrukcijos metu į Kauną kursuoja gerokai dažniau, be to, suderintai su vykstančiais skrydžiais.

Jei į Kauno oro uostą atvyksite automobiliu, nenustebkite – vietos jam pastatyti dabar kur kas daugiau. Dvi anksčiau čia buvusios automobilių stovėjimo aikštelės smarkiai išplėstos: ilgalaikio stovėjimo aikštelėje P1 telpa net 358 automobiliai, o trumpalaikiam stovėjimui skirtoje aikštelėje P2 – 345. Pirmos 15 stovėjimo minučių aikštelėje P2 yra nemokamos, ši aikštelė ypatinga ir tuo, kad joje galima palikti arba pasiimti „CityBee“ automobilį.

Be to, specialiai dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos greta Kauno oro uosto įrengta visiškai nauja automobilių stovėjimo aikštelė P3. Galiu patvirtinti, ji – milžiniška! Šioje aikštelėje telpa net 1105 automobiliai! Tiesa, jei planuojate savo automobilį aikštelėse palikti ilgiau, t. y., kol būsite išskridę, verčiau vietą rezervuokite iš anksto. Na, žinote, dėl viso pikto!

O jeigu į Kauno oro uostą užsukote vos keletui akimirkų – tik tam, kad išlydėtumėte artimuosius, pasinaudokite specialiai įrengta zona „Kiss and Fly“. Ji yra visai prie pat keleivių terminalo – tik atvažiuoji, atsibučiuoji ir išvažiuoji!

Papildomi terminalai keleiviams

Kad jau prakalbome apie keleivių terminalus, turite žinoti, kad ir jų Kauno oro uoste dabar yra daugiau. Anksčiau čia buvo tik vienas terminalas – B, o dabar pastatyti dar du papildomi – A ir C. Jie čia stūksos iki pat Vilniuje vykstančios rekonstrukcijos pabaigos.

Man atrodo, kad pasiklysti Kauno oro uoste yra neįmanoma – kur pažiūrėsi, ten kabo visa ką išaiškinantys plakatai. Tokie plakatai iškabinti ir prie įėjimų į visus terminalus – juose surašytos skrydžių kryptys.

Žinoma, šį tą galite įsidėmėti iš anksto. Pavyzdžiui, kad terminale A vyksta išvykimas į Šengeno zonai priklausančias šalis, terminale B – išvykimas ir atvykimas į / iš ne Šengeno zonos šalių, o į terminalą C visi atvyksta iš Šengeno zonai priklausančių šalių. Tik neskubėkite į terminalo C vidų – pasitikti artimuosius reikia nustatytoje vietoje. Į ją nukreips plakatai.

Pasiruošę padėti

Idant nė vienas iš jūsų nepaklystumėte, nepasimestumėte ir nestovėtumėte perdėm ilgoje eilėje, Kauno oro uoste iki rugpjūčio vidurio dirba daug daugiau darbuotojų nei įprastai. Dalis jų vaikštinėja vilkėdami atšvaitines liemenes – jie visad pasiruošę padėti ir, matyt, nėra klausimo, į kurį jie nežino atsakymo!

Tačiau vis tiek verta ir patiems įsiminti kelias rekomendacijas – išvengsite klausinėjimo. Pavyzdžiui, siūlyčiau atidžiai sekti skrydžių informaciją oro uoste esančiuose ekranuose: kartais nutinka, kad registruotis skrydžiui reikia viename terminale, o į lėktuvą sėsti – kitame.

Gero skrydžio!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)