Siekiant užtikrinti kelionių oru saugumą skrydžio metu, Nepalo oro linijų bendrovė „Nepal Air“ nusprendė paaukoti dvi ožkas induistų dangaus dievui Akašai Bairabui – taip buvo sureaguota į vieno iš dviejų bendrovei priklausančių „Boeing 757“ techninius variklio defektus. Netrukus po aukojimo gedimai buvo pataisyti ir bendrovės veikla susitvarkė.

Pasak statistikos, kurią išplatino viešbučių tinklas „Travelodge“, 2007 metais jų viešbučiuose apsigyvenančių lunatikų kiekis padidėjo septyneriopai, lyginant su ankstesniais metais. Tai, kad daugelis šių lunatikų buvo visiškai nuogi, buvo vertinamas kaip keistas ir bendrovės reputacijai nenaudingas faktas. Reaguodama į šį reiškinį bendrovė išleido specialų darbo su lunatikais vadovą savo darbuotojams ir nurodė administracijai nuolat turėti keletą paklodžių, kuriomis galima būtų pridengti savo nuogus lankytojus.

Keliautojai lėktuvais gali būti išlaipinti iš transporto priemonės ne tik už nepadorų apsirengimą, bet ir dėl to, kad turi metų amžiaus vaiką. Vaikas pakilimo metu verkė pernelyg garsiai, o jo vaikiška šneka „Ate-ate, lėktuve“ įgulai pasirodė esąs blogas ženklas. Vaiko motinos buvo paprašyta savo atžalai duoti ką nors atsigerti. O kai ji atsisakė tai padaryti, lėktuvas buvo nutupdytas ir šeimyna išlaipinta.

Vieno iš skrydžių metu keleiviai išgirdo, kaip vienas iš pilotų mobiliuoju telefonu su kažkuo ginčijasi ir už tai jį pabarė. Pilotas prarado savitvardą ir pradėjo koneveikti keleivius. Paaiškėjo, kad pilotas dėl kažkokios priežasties neišlaikė blaivumo testo prieš skrydį. Kai pilotas buvo išlaipintas iš lėktuvo, jis keikė keleivius ir pranašavo nesėkmingą skrydžio pabaigą. Po tokių pasisakymų nesusivaldžiusio piloto kolegos nusprendė apskritai atšaukti skrydį.

JAV kongresui svarstant apie priemones, dėl kurių skrydžių bendrovės taptų labiau pavaldžiomis savo klientams, vienas iš kongresmenų pastūmė skrydžių bendrovės darbuotoją, kuris jo neįleido į administracines patalpas pasiskųsti dėl prarasto bagažo.

Taip pat galima paminėti ir Kentą Kochą, Bend miestelio Aidaho valstijoje (JAV) gyventoją, kuris prie savo fotelio pririšo 105 helio balionus ir pakilo į orą. Ant žemės jis nusileido po aštuonių valandų, už 96 kilometrų nuo savo kelionės tikslo ir už 310 kilometrų nuo kelionės pradžios taško. Šį atstumą automobiliu, be jokios abejonės, galima įveikti du kartus greičiau. Tačiau koks kitas kelionės būdas leidžia apžvelgti aplinką 360 laipsnių kampu?

Policijos pareigūnai tvirtina, kad kiekvieną kartą, kai žmogus sėda už vairo, jis pažeidžia bent vieną kelių eismo taisyklę. Vatikanas tikriausiai patikėjo šia nereikšminga pastaba ir išleido „Ganytojiškos transporto priežiūros gidą“, rekomenduojantį vairuotojams visada praleisti pėsčiuosius, niekada neviršyti greičio ribojimų, vengti naudojimosi mobiliaisiais telefonais vairuojant ir reguliariai tikrinti techninę transporto priemonės būklę.

Ganytojiškos pastabos nurodo: „Automobiliai neturėtų būti nei prievartos įrankis, nei nuodėmės priežastis“. Ypatingas dėmesys skiriamas rožančiui. Jo melodingas barškėjimas nurodo tinkamą judėjimo greitį ir neblaško besimeldžiančio vairuotojo dėmesio.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją