Zlatanas, šiuo metu kartu su Švedijos futbolo rinktine dalyvaujantis Europos čempionate, jaučia simpatiją švediškų automobilių markei. „Džiaugiuosi vėl galėdamas dirbti su „Volvo Cars“. Aš mačiau naujus automobilius, juos vairavau ir išbandžiau. Ir manau, kad jie yra fantastiški. Visai kaip ir aš „Volvo“ ėjo savo keliu ir išdrįso mąstyti kitaip, nei visi kiti. Mūsų ankstesnė kampanija buvo gera, bet šįkart ji yra sukurta Zlatano“, – sako vienas garsiausių pasaulio futbolininkų.

„Ši kampanija aukština laisvas mintis ir galią, kurią suteikia galimybė mąstyti kitaip. Yra daug panašumų tarp Zlatano ir „Volvo“ istorijų. Mes nebūtume ten, kur esame dabar, jeigu būtume elgęsi taip pat, kaip visi“, – sako Andersas Gustafssonas, vyriausiasis „Volvo Cars Group“ viceprezidentas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos rinkoms.

„Volvo Cars“ ir Zlatanas kartu dirbo nuo 2014 metų, kurdami įsimintiną rinkodaros kampaniją, kurioje mįslingasis futbolininkas, medžiodamas atokiuose Švedijos miškuose, deklamavo Švedijos himno žodžius.

Pratęsdamas nenuginčijamą „Volvo Cars“ paveldą universalų segmente, naujasis V90 žengia naują žingsnį pirmyn, pateikdamas naują estetiką, medžiagas ir apdailą, kartu išsaugodamas išskirtinai praktišką, bet kuriam tikram universalui būdingą charakterį. „Volvo V90“ įrangoje siūlomas didelis bazinės įrangos sąrašas, įskaitant stambių gyvūnų aptikimo sistemą ir antrosios kartos „Pilot Assist“ –pusiau automatinę vairavimo sistemą.