Ši suknelė V formos iškirpte, moteriška ir patogi nešioti, prisitaikanti prie kiekvienos figūros, atnešė Belgijoje gimusiai JAV dizainerei turtus ir šlovę.

Per dvejus metus ji pardavė 5 mln. tokių suknelių ir 1976-aisiais tuomet 29 metų D.von Furstenberg žurnalas „Newsweek“ paskelbė „nuostabiausia moterimi nuo Coco Chanel laikų“.

Ant Niujorko podiumo su auksinių konfeti lietumi pristatydama savo 2014 metų rudens ir žiemos kolekciją, D.von Furstenberg skyrė šiai suknelei žvaigždės vaidmenį.

Šou prasidėjo nuo didelių geometrinių juodos ir auksinės spalvų raštų, o vėliau tokios suknelės buvo pademonstruotos ir su kelnėmis, ir net virtusios vakarinėmis sukniomis iš juodo šilko šifono.

Šou užbaigė versija su gėlių raštais, o paskutiniai 15 modelių išėjo su aukso spalvos susiaučiamomis suknelėmis skambant Niujorko dainininkės St. Vincent muzikai.

„Buvau dvidešimt kelerių, kai sukūriau šią suknelę, ir tai buvo mano amerikietiška svajonė“, - neseniai sakė dizainerė „The New York Times“.

„Ši maža suknelė pakeitė mano gyvenimą. Aš apmokėjau sąskaitas, savo vaikų mokslą. Bet ji taip pat pakeitė moterų gyvenimus – taip, kaip nė neįsivaizdavau“, - sakė ji.

Naująją kolekciją D.von Furstenberg pavadino „Bohemian Wrapsody“.

„Kerinti klajoklė, ji bėga su savo svajonėmis ir spalva“, - aiškino dizainerė komentaruose šiam šou, kuris įvyko ketvirtąją Niujorko mados savaitės dieną.