“Prieš gerą pusmetį kartu su “Decolte” pristatėme kolekciją “Autunm hunter”, kurios pasirodymas buvo labai gerai įvertintas klientų ir turėjo begalinį pasisekimą. Drabužius moterims kuriu jau ne vienerius metus pagal individualius užsakymus, tačiau tokio pabūdžio projektas, kuomet drabužiai atsiduria parduotuvės lentynose, man buvo naujas ir labai įdomus iššūkis.” – pasakoja K. Rimdžius.

Drabužių gamintojų bendradarbiavimas su žinomais dizaineriais, stilistai ar blogeriais visame pasaulyje yra plačiai žinomas reiškinys. Tai pavyzdžiai, kai koncernas “H&M” pristato kolekcijas su “Maison Martin Margiela” ar “Givenchy” mados namais, žinomiausia švedijos blogerė Elin Kling kuria drabužius kompanijai “Guess”. Tai suteikia galimybę pirkėjams įsigyti net tik įdomesnių modelių, bet ir mokėti juos už keletą kartų mažesnę kainą.

“Turbūt sudėtingiausia yra surasti aukso vidurį tarp kainos, kokybės ir galutinės idėjos. Sukūrę prekės ženklą “Kęstas Rimdžius for Decolte”, galime pasiūlyti klientams priimtiną kainą ir gerą kokybę, ir galima teigti, kad tai yra labai mažo tiražo kolekcija – kiekvieno modelio gamyba neviršija dešimties vienetų.” – džiaugiasi stilistas.

Paklaustas, ko tikėtis ateinantį pavasarį, Kęstas Rimžius pasakoja: “Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad kolekcijoje atsiras daug spalvų ir raštų. Kaip ir praėjusį kartą, liksiu ištikimas klasikai ir kokybei. Pristatysime maždaug 15 modelių, kurie atspindės sezono tendencijas ir bus privalomi kiekvienos moters spintoje.”

Kolekcija pasieks “Decolte” lentynas kovo viduryje ir bus nuolat papildoma naujais modeliais. Prekių kainos svyruos tarp 200 – 400Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)