Anksčiau šiuos kvepalus yra reklamavusios tokios Holivudo žvaigždės kaip Marilyn Monroe ir Nicole Kidman. Sprendimas reklamai pasirinkti B. Pittą buvo paskelbtas dar gegužę.

Po tokių reklamų, kaip aktorės Estellos Warren, pasipuošusios raudonu apsiaustu, N. Kidman, lakstančios po Niujorką, aktorės Audrey Tautou, važiuojančios prabangiu naktiniu traukiniu, nespalvotas B. Pitto filmukas yra visiškai kitoks.

Šioje britų režisieriaus Joe Wrighto sukurtoje reklamoje B. Pittas kažkokiai paslaptingai moteriai deklamuoja specialiai šiai kampanijai parašytą eilėraštį.

„Chanel“ šią reklamą laiko nauja kryptimi ir sako, kad garsieji kvepalai „turi eiti ten, kur iš iš mūsų nesitikima“.

Spauda rašė, kad B. Pittui už jo darbą sumokėta 5,5 mln. eurų.


„No. 5“ 1921 metais sukūrė prancūzų parfumeris Ernestas Beaux, vadovaujant pačiai Coco Chanel, kuri norėjo jos drabužius papildančių kvepalų.

Garsiausias jų veidas buvo Marilyn Monroe, kuri 1953 metais pareiškė, kad lašelis šių kvepalų yra vienintelis jos drabužis nakčiai.