2012-ųjų rudens-žiemos kolekcijoje „Petia“ dizainerė, šiuo metu kurianti Londone, Didžiojoje Britanijoje, drąsiai interpretuoja daugialypį aplinkosaugos idėjų ir mados pasaulio kanonų konfliktą.

2011-ųjų „Mados Infekcijoje“ nemenką diskusijų bangą sukėlusią pavasario-vasaros kolekciją pristačiusi M.Čergelytė savo pasiūlymu rudens-žiemos sezonui vėl šokiruoja mados žinovus ir gerbėjus. Drąsa ir konceptualumu M.Čergelytės kūryboje išsiskirianti aštuonių „kailiniuotų“ drabužių komplektų kolekcija moterims „Petia“ – jau penktoji jaunosios dizainerės kūrybinėje biografijoje.

Vegetarė odiniais batais

Naujoje MIMI.C kolekcijoje „Petia“ – dar viena kultūrinė refleksija. Šįkart įkvėpimo dizainerė M. Čergelytė sėmėsi tariamai antiestetiškoje terpėje, o grožį aptiko ten, kur kitas tebūtų radęs purvą, žaizdas, randus, kraujo krešulių atgrasumą.

Dizainerė sąmoningai pasirinko trečią kelią, vedantį tarp prestižinio kailių salono ir gyvūnų teisių gynėjų organizuojamų akcijų, kurių tikslas yra sukelti pasibjaurėjimą neutralizuota urminio smurto kasdienybe.

„Neginu smurto, neskatinu jo, tačiau taip pat nekovoju prieš žudymą. Kolekcija „Petia“ tėra šiuolaikinės visuomenės sukurto vyksmo atspindys raibuliuojančiame mano minčių ežero paviršiuje. Galvoju ir apie tai, kad žmonijos autoritetų ir dievų žudymas, kurio ginklai – mintis ir žodis, pasauliui kainuoja kur kas brangiau nei gyvūnėlių žudymas dėl kailių“, – kolekcijos idėja pristato jaunoji dizainerė.

Naujosios MIMI.C kolekcijos atitikmuo ir vizija – jauna moteris, po dirbtiniais kailiniais slepianti odinius batus. Ši herojė prisiekia meilę Žemei, sutvirtindama tai purvu išteptais baltais marškiniais.

Ji linkusi į vegetarizmą, tačiau neatsisako maisto papildų iš veršių kraujo ir ryklių kremzlių. Ji tvirtai žengia švysčiodama kruvinomis batelių nosimis, be gailesčio žudo savo dievus ir autoritetus, o jai ant peties tupi neseniai ją palikusio mylimiausio katino iškamša.

Podiumą iškeitė į internetą

Ne pirmą karta atsisakanti tradicinio podiumo dizainerė teigia, jog internetu pristatytos kolekcijos turi ne vieną privalumą. Pirmiausia – internetas suteikia galimybę kolekciją parodyti kur kas didesniam kiekiui žmonių, negu per tradicinį pristatymo šou.

„Šis kolekcijos pristatymas internete taip pat žymi ir MIMI.C internetinės parduotuvės paslaugų plėtrą. Šiuo metu tinklapyje www.mimicfashion.co.uk tebegalima įsigyti visus pavasario-vasaros kolekcijos modelius, o į naują jos lentyną keliauja kolekcija „Petia“, - pasakojo M. Čergelytė.

Internete veikiančiame dizainerės salone priimami ir individualūs užsakymai. Kūrėja pažymėjo, jog ji neneigia tradicinio madų šou reikalingumo ir išdavė, jog šiuo metu kuriamos 2013 m. pavasario-vasaros kolekciją planuoja pristatyti Portsmouth miesto katedroje (D.Britanija), Southsea mados savaitės metu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)