Trumpai ir net gal kartais tokiems švelniems veido bruožams per griežtai kirpti plaukai, pūstos lūpos ir didelės išraiškingos akys... Aktorė šiuo metu vadinama prancūziškos mados pavyzdžiu – visuomet elegantiška, kukli. Būtent todėl ji buvo pakviesta atlikti pačios Coco Chanel vaidmenį filme “Coco prieš Chanel”.
“Labiausiai mėgstu filmus, kuriuose nereikia vaidinti. Tiesiog prieš kamerą gali būti pačia savimi”, - užsienio žiniasklaidai sakė A. Tautou.
Prancūzijos kino žvaigždė tikino, kad jos stiliaus evoliucijai daugiausia įtakos ir turėjo minėtoji rolė. Ruošdamasi filmui ji perskaitė visas mados enciklopedijas, domėjosi skirtingų laikmečių stiliais. Nors Adrey figūra ideali, ji nemėgsta aptemptų suknelių, dažniausiai renkasi romantiškus, vėjuje plevėsuojančius apdarus, kurie tinka prie nuolat į akis krentančio kuklumo.
Po netikėto „Amelijos iš Monmartro“ populiarumo A. Tautou nuo šlovės slėpdavosi „paprastuose melsvuose džinsuose bei bespalviuose marškinėliuose“.
„Vėliau supratau, kad moters kūnas labiau skirtas elegantiškoms suknioms nei beformėms kelnėms. Tą dieną laikau didžiuliu garderobo lūžiu“, - juokėsi aktorė.
Tačiau anot A. Tautou, filmuose ją ir toliau stilistai rengia kaip pilką pelytę. Jau nuo šio penktadienio kino teatruose žvaigždę pamatysime naujausioje romantinėje komedijoje „Prancūziška apgaulė“, kur aktorės herojė Emilė ir vėl gyvena pirmiau dėl kitų nei dėl savęs.
Gelbėdama skyrybas išgyvenančią mamą ir norėdama praskaidrinti juodą pastarosios kasdienybę, ji sau skirtą paslaptingo gerbėjo aistringą laišką persiunčia mamai. O po to viskas vyksta taip, kaip ir pasakyme: norėjau kaip geriau, išėjo kaip visada. Ar net blogiau.