Viena vertus, jos karjeros startas buvo tiesiog neįtikėtinai sėkmingas – jauni ir mažai žinomi dizaineriai beveik niekada negauna galimybės demonstruoti savo kolekcijų Paryžiaus mados savaitės metu. Kita vertus, viskas atrodo ne taip jau ir paprasta, mat Limi nuolat yra lyginama su savo tėvu, tapusiu gyva mados pasaulio legenda. Sunku pasakyti, ar jaunai dizainerei pavyks jį pranokti, bet panašu, kad visi šie palyginimai jai ne itin rūpi. Limi Feu kolekcijose gan drąsiai eksperimentuojama su japonų avangardo tradicija.

Taip, keletą sezonų Limi bandė atsikratyti garsiojo tėvo šešėlio, vis dėlto naujoje pavasario–vasaros kolekcijoje ji pasuko visiškai netikėta linkme: neįtikėtinai patrauklūs androginiški kūriniai neabejotinai priminė Y. Yamamoto estetiką. Iš tiesų tai nėra blogai, mat Limi priklauso jaunų japonų dizainerių kartai, kuri šiuo metu turėtų perimti ir plėtoti Yohji Yamamoto ir Rei Kawakubo pradėtą avangardo tradiciją.

Martinas Grantas

Martino Granto ateljė eklektiškame ir spalvingame Paryžiaus Marais rajone yra puikiai žinomas elegantiškiausioms šio miesto mados gerbėjoms. M. Grantas nėra mados pasaulio naujokas – jis kuria drabužius nuo 1982 metų, o pirmąją kolekciją Paryžiuje pristatė dar 1992-aisiais. Tačiau jo kūrybos strategija neturi nieko bendra su šiuolaikinės prabangos industrijos reikalavimais.

Bespoke paslapčių Londone išmokęs dizaineris didžiąją laiko dalį skiria tik privatiems užsakymams ir, rodos, neketina plėsti nedidelio savo verslo kokybės sąskaita. Kiekviena Granto kolekcija pasižymi preciziškumu ir klasikine elegancija, todėl nenuostabu, kad kokteilinės jo suknelės vadinamos kone geriausiomis Paryžiuje.

Naujame žurnalo "L'Officiel" numeryje skaitykite:

Pagaminta Amerikoje

2010 m. rudens–žiemos tendencijos

Mados astrologija

Naujojo sezono pragmatizmas: už ar prieš?

Agnė Ditkovskytė: Vilnius yra mano mados sostinė

Teatro chuliganė. Interviu su Asmik Grigorijan

Nepamirštami įspūdžiai iš kino pasaulio

Priedas prie žurnalo: 2010 rudens-žiemos kolekcijos