Šeštadienį, birželio 20 d. Milane vyksiančio „Dolce&Gabbana“ 2010 m. vyriškų drabužių pavasario ir vasaros kolekcijų pristatymo metu ruošiamas išskirtinis 22-jų J. Luzo pasirodymas ant podiumo, praneša telegraph.co.uk.

Jis taip pat yra naujausios šių dizainerių kitų metų rudens ir žiemos kolekcijų reklaminės kampanijos veidas. Kampanijos nuotraukas fotografavo Stevenas Kleinas, kurį įkvėpė Luchino Visconti filmas „Rocco eI Suoi Fratelli“ („Rocco ir jo broliai“).

Dizaineriai teigia pasirinkę Jesų Luzą, kadangi taip pat, kaip ir Rocco, jis yra „modernus vilčių ir svajonių simbolis“.

„Dolce&Gabbana“ vyriški drabužiai yra vienas iš labiausiai mėgstamų šio modelio firmos ženklų. Jų klientai taip pat yra Davidas Beckhamas, „Formulė 1“ lenktynininkas Jensonas Buttonas, aktorius Orlando Bloomas, Adrianas Brody ir Matthew McConaughey.

Visai neseniai J. Luzas demonstravo „Colcci“ drabužius San Paulo mados savaitėje.

Jesus ir Madonna

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją